boXer Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Jeg vet ikke om det er akuelt å kjøpe den. Kom heller med bud så skal jeg spørre han. Siden bilen egentlig ikke er for salg så blir det uansett ikke noe billigsalg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Ja, nå husker jeg ikke hva du skulle ha og sånt..... Men pappan din har ikke sagt hvor mye han vil ha?? Jeg kan gi 15000kr, men som sagt husker jeg ikke hva du ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Hva jeg ville ha har ikke så mye å si lenger... Som sagt er den ikke for salg... Men ALT er til salgs for rett pris. 15.000kr tviler jeg sterkt på at den går for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 gi meg en pris på den da.... så kan jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg