Gå til innhold

Biltema åpner i Tønsberg 19. januar

Ranger emnet


OpelFanatikeren

Anbefalte innlegg

Endelig får vi biltema i nærområdet

 

Åpningstider

Man.-fre. 9-20

Lørdag 9-16

 

Vi åpner butikken fredag 19 januar kl:09:00. Velkommen.

 

tonsberg_map.gif

 

Veibeskrivelse:

Træleborgodden 10

3112 Tønsberg.

 

Tel.: 815 32 815

Faks: 33 35 43 61

 

http://www.biltema.no/

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema har jo kjempemye bra! verktøyet er helt topp, batteriene har scort best i test..!

De som nekter å handle på biltema setter stoltheten sin for høyt, skjerp dere!

 

Alle butikker har gode og dårlige sider, biltema har mange bra, men noen få dårlige.

F.eks kundeservice i Mjøndalen, du blir aldri vist hvor produktet du ser etter er, dem sier bare "fritid 4" f.eks... Så må du lete gjennom ørten reoler selv.

Produktmessig er jeg kjempefornøyd med alt jeg har handlet, og garantien på verktøyet er kjempebra! ødelegger du noe så tar du det med så henter de nytt til deg :)

 

edit: hehe, "hverktøy"

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Nilsen

Uten å dømme noen,kjøper biltema etter en filosofi om at de kjøper der det til en hver tid er billigst for å gi deg lave priser, det betyr som oftest partikjøp av deler på spotmarkedet, en dag kan det være at Febi har produsert for mye foringer og ønsker å dumpe noe av lageret sitt og selger til spotpriser til feks biltema, neste dag kan det være at rubber bearing i kina har et restvare parti som de skal kvitte seg med og biltema kjøper det, så man har altså ingen garanti for hva du får.

Prisen er derimot lav.

Kvalitet koster, finn heller noen som vet hva de selger enn å kjøpe noe man ikke vet hva er.

_________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å dømme noen,kjøper biltema etter en filosofi om at de kjøper der det til en hver tid er billigst for å gi deg lave priser, det betyr som oftest partikjøp av deler på spotmarkedet, en dag kan det være at Febi har produsert for mye foringer og ønsker å dumpe noe av lageret sitt og selger til spotpriser til feks biltema, neste dag kan det være at rubber bearing i kina har et restvare parti som de skal kvitte seg med og biltema kjøper det, så man har altså ingen garanti for hva du får.

Prisen er derimot lav.

Kvalitet koster, finn heller noen som vet hva de selger enn å kjøpe noe man ikke vet hva er.

_________________

 

Måtte jo komme fra en som kjørte Mercedes.

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo komme fra en som kjører opel.

 

Hadde vært enig med deg om de argumentene du kom med, var mynta fra en statistikk e.l. Det er ytterst få som har hatt noe å utsette på Biltemas deler og rekvisita. Hvorfor skal man betale mye mer for en ting man får for sikkert 1/4 på Biltema, som er minst like god?

Er ikke alltid at merke har noe å si.

I`m not driving too fast, I`m flying too low...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Nilsen
Hadde vært enig med deg om de argumentene du kom med, var mynta fra en statistikk e.l. Det er ytterst få som har hatt noe å utsette på Biltemas deler og rekvisita. Hvorfor skal man betale mye mer for en ting man får for sikkert 1/4 på Biltema, som er minst like god?

Er ikke alltid at merke har noe å si.

 

 

Biltema shopper rundt og kjøper der de får varene til den prisen de finner akseptabel. Men jeg tror nok også at kvalitetskravene er justert ned et hakk i forhold til dem som tilbyr "merkevarer" til en noe høyere pris. Slik at du antakelig vil finne flere feilvarer hos Biltema enn hos andre.

Jeg har selv kjøpt mye forskjellig fra Biltema, noe har jeg ennå og er fornøyd med, andre ting har ramla i stykker og er kasta (og jeg har sverga at ... aldri mere Biltema ) Men så kommer det hersens prisaspektet inn da...for det er ikke å stikke under stolen at de er rimelige på mye.

Og så må jeg også si at endel av det de har er DRIIIT .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår