Olè-Boy Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei, nå har jeg brukt photoshop i ca en dag, har brukt paintshop pro endel før. hva synes dere? Dette er min priv bil da, så jeg satser på at den vil bli sånn etter hvert.. =) Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 bra mod et dere til og være første gang.... men felgene var ikkje heilt bra men ellers var det ein god begynnelse Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Takk, ja veit, veit noen hvordan jeg forstørrer felgene i photoshop? måtte gjøre det i painshop pro.... Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 For å forstørre noe må du først velge layeret som du ønsker forstørret, så trykke Ctrl. og T sammtidig! så kan du endre på størrelsen! =) bra modd forresten! Jeg brukte også paint shop pro 8 før jeg fikk ps! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja ok, takker så mye.:happyhappy: Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg