Turbo_alex Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hallo! Har nettopp vert å kjøpt meg en Ford Sierra 2.0i 1990 mod. Men får ikke skikkelig varme inni bilen? Tempratur måleren vil ikke stige noe serlig heller. Bør eg skifte termostaten for å få mer varme inni bilen? Takker for svar:) Siter Audi S3 1999 mod Mazda 323 1.3 LX 1993 mod X: Vw Golf 1.8 Sport 1990 mod Ford Sierra 2.0I cl 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 ja,termostaten din har tatt kvell. min e på samma måte,men den åpne etter at temperaturnåla har vært høøøyt oppe. d som e me din termostat e da at den står åpen heile tia,så kjølevæska sirkulerer heile tia,å da får du ikke ordentlig varme i bilen. ;P enkel sak å bytte. Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_alex Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ok. men i går åpnet eg for å bytte termostaten, å då hadde forige eier tatt termostaten feil vei inni. så då snudde eg den, men fikk fortsatt ikke noe serlig varme. Noen som har en annen idè til hvorfor eg ikke får skikkelig varme på bilen? Siter Audi S3 1999 mod Mazda 323 1.3 LX 1993 mod X: Vw Golf 1.8 Sport 1990 mod Ford Sierra 2.0I cl 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoelRacing Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Ta av begge slangene til varmeapparat-registeret...(de slangene som går inn i torpedoveggen) Finn fram høgtrykkspyleren og spyl inn i den ene enden til det komme reint vann ut...gjennta det samme på den andre enden! Viss ikke dette hjelper litt må du få bytta registeret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_alex Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 oki.. men eg får ikke temperatur måleren til å gå skikkelig opp heller... noen som har noen idè til hva som gjør det? Siter Audi S3 1999 mod Mazda 323 1.3 LX 1993 mod X: Vw Golf 1.8 Sport 1990 mod Ford Sierra 2.0I cl 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Sjekk om pakningen til termostaen er hel "inne i huset liksom" og kjøp ny termostat.. billig greie Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_alex Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Sjekk om pakningen til termostaen er hel "inne i huset liksom" og kjøp ny termostat.. billig greie Når du sier pakningen "inne i huset" mener du oringen (gummiringen)? Har skiftet termostaten. Orginal Ford termostat... Siter Audi S3 1999 mod Mazda 323 1.3 LX 1993 mod X: Vw Golf 1.8 Sport 1990 mod Ford Sierra 2.0I cl 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Eg hadde et problem me min forrige. Vifta gjekk ikkje rundt pluss at tempmålaren steig ikkje men varme inni bilen og de va de nok av! VELDI god varme inni bilen. Ka so kan ha vert feilen egentli? :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bømla-Racing Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 høres jo mer ut som om måleren din er fucka da det tydlivis er go varme i kjølevanne, med andre ord.. Motoren er faktisk varm, men i følge nåla di så er den kald?! Sitter me samme probleme hoss meg også.. Blåste frostrøyk når jeg kjørte på tur, det var kaldere inne i bilen å da tuller jeg ikke heller.. Men nå har radiatoren i varmeaparatet sprekt pga minusgradene, så nå er bilen FULL av kjølevann.. Inne i bilen.. + toppakningen ikke likte det noe særlig.. All olje å vann forsvant å bilen begynte å tikke.. Sitter nå med en liten operasjon :wank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg