Diemaco Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Mot alle odds, ja. Var ferdig kl 2000 i går kveld. Forstod ganske tidlig at jeg muligens hadde tatt meg vann over hodet:partyon: Ingen bilder ble tatt under prosessen, men jeg vil ta noen senere. Da ikke bare av bilen, men også av tilkoblingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Vann over hodet? :watchout Hva var det du slet med? Jeg er fornøyd med lyktene, men synes de kunne lyst litt mer ut på sidene. I vanlig kjøring lyser de bredt nok, men når man skal svinge brått, kan det bli litt mørkt ute på sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har ikke fått justert ennå da. Vi klarte selvfølgelig å feilkoble litt, så det tok litt lenger tid enn nødvendig. Slet vel mest med det. Så etter hvert bort i fra skjemaene og brukte måleinstrumenter istedet. Stor takk til Amund tekn. etat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 ser frem til å se bilder:) :) :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Får nok slengt ut et par bilder i morgen kveld (håper jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Litt mørkt, men ser det viktigste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Se her ja, ble fint!. Ikke at jeg vet hvordan den så ut før. :) Hva er det du har innenfor grillen? Lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja, ekstralys. Trengte mer lys med de gamle lyktene. Reflektoren på begge sider sto til alle kanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Rått! ble veldig bra dette her!! lyst på å å kjøpe selv, men må finne noen som kan hjelpe meg til å koble til alt sammen! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Takk for det. Veldig nøyd. Kan hjelpe deg jeg, nå som jeg vet hvordan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Diemaco: nå selger du deg :D kanskje du hjelper meg og da, om jeg ikke får det til ^^ btw, du som er fra området, har du sett en "Mørk" gul v40 som ruller rundt her ? ser ut som an har blackrim lykter, men har fase1 grill.. har observert den både på esso i lørenskog, og i Nes.. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diemaco Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja, hjelper deg også. Ikke at jeg kommer og skrur, men legger ut bilder av koblingene. Hva som skal hvor... Nei, har ikke sett den. Fet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 hehe takk :P mja helt greit, men det er tydelig ungdomspreg over den, tenkte kanskje eieren bodde her på forumet, men neida Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Blir det noe av bildene av koblingene eller? :D Bestilte lyktene mine i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg