Nytern Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Som topic sier, selger eller bytter min E32 i noe annet. Kjente feil/mangler: -Trinnløs hastighetsvelger på varmeapp-vifte tuller litt innimellom (fungerer da kun på maks hastighet) -Lekk i varmeapp-register -Sentrallås låser ikke alle dørene -Automatkasse holder kun 3-gir og revers. (Nødprogram etter at forrige kassa kvelda, må på Bmw for å slette feilkoder etter dette på kassas styringsenhet) Ellers er bilen veldig bra for rust, kun funnet litt lakkrust. Motor går veldig pent/godt. Ligger nydelig på veien, man føler seg kongelig når man ratter denne doningen. Nylig tatt oljeskift m/filter Byttet kasse m/filter Ny radiator Ny vannpumpe Nytt batteri Nye piggdekk Km-stand: 238.000km Eu-ok Bilen har knapt blitt kjørt etter at jeg fikk den grunnet kasse-ras dagen etter kjøp og feilkode jeg ikke har fått slettet etter at kassa ble bytta i jula (Diagnose må tas hos bmw). Den drar jo så godt at det å kjøre den på 3-gir ikke byr på problemer annet enn økt slitasje. Har kun dårlige mobilbilder av kjerra, kan ta bedre ved evt interesse. Selges med tungt hjerte, liker denne bilen utrolig godt. Draget og cruisefaktoren er svært avhengighetskapende. 12.000,- Regner med den går fort for denne prisen, driter i stort tap etc på bilen, har ikke råd og ork til å gjøre denne ferdig. Kjøper betaler selvfølgelig årsavgift. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Oppopp, dette er BILLIG! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hadde kjøpt den på dagen viss eg hadde budd nærmere,men noen intr bilder hjelper sikkert også:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe.. Hvis det hjelper ordner jeg selvfølgelig noen interiørbilder :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Tok noen dårlige mobilbilder nå, digitalkameraet har visst tatt kvelden :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 er vell ikke intressert i bytte? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Da skal du ha noe veldig interessant å bytte bort ihvertfall. For denne prisen er jeg egentlig bare ute etter å få solgt bilen. Kjapt! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 såpass. fikk veldig lyst på denne. får se om du har den da jeg har fått solgt golfen :P ;) Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe, det en knakende god bil igrunn, starter på første og murrer pent samme hva tempen er ute.. Lykke til med Golf-salg :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 har du noen motor bilder? Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg