le0n Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Er det ikke ett sånt "reknestykke" på hvor mye en bil ca vil synke i pris hvert år? Sitter her og tolmodig og venter på og få råd til drømmebilen:) Ett par eksempel er Volvo S40 T5 2005+ og Audi A4 1,8 T. Cabriolet 2002+:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det er forselig fra bil til bil. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Dyrt er det uansett, men en ny og relativt vanlig bil koster vel 4-5 kr kilometern i kostnader inkl verkstedutgifter, forsikring, drivstoff, verditap og renteutgifter, vil jeg tro. Se her for en verditapsanalyse av Passat.. : http://www.aftenposten.no/forbruker/bil/tester/nybiltester/article1032341.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ca halv verdi etter 6 år. Det er en grei tommelfingerregel. Unntakene er selvfølgelig mange. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Du skal ikke selge tt'n?!? :heyyou: Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Ca halv verdi etter 6 år. Det er en grei tommelfingerregel. Unntakene er selvfølgelig mange. Unntak: Dyre Alfa Romeo. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Du skal ikke selge tt'n?!? :heyyou: Hehe, neida ikke før jeg får S40 T5 til 200K iallefall;) Bare lurer litt siden jeg sitter her og drømmer om ymse biler hele tiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg