Gå til innhold

Meguiar's i trondheim?

Ranger emnet


Reodor broom broom

Anbefalte innlegg

Måbare fortelle at Meguiars har en helt anna pristrinn på bilpleieprodukter-stigen.

Det koster noe mer, men jeg bruker dette nesten daglig, å sier det slik at det er verdt det...

 

190kr får en vott, ikke ille det, da denne holder MEGET lenge, så lenge du er flink til å holde den rein og sliketing...

Må huske på at vedlikelhold på bilpleie verktøy er alfa og omega for levetid, og hvordan resultat du vil få ved bruk av utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du med bilpleie til daglig?

var det du som la in en tråd på en merc her..

meget bra result..

Har et sp... jeg har teflon behandlet bilen. eller såkal ditec..

er det da nødvendig og polere den.. Mener ikke det selv da..

Ble litt hekta på dette i sommer men jeg har liksom ikke rette systemet på dette enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måbare fortelle at Meguiars har en helt anna pristrinn på bilpleieprodukter-stigen.

Det koster noe mer, men jeg bruker dette nesten daglig, å sier det slik at det er verdt det...

 

190kr får en vott, ikke ille det, da denne holder MEGET lenge, så lenge du er flink til å holde den rein og sliketing...

Må huske på at vedlikelhold på bilpleie verktøy er alfa og omega for levetid, og hvordan resultat du vil få ved bruk av utstyret.

 

Det var ikke prisen på selve votten jeg klaget på, jeg kjøpte den av mr meguiar her i trondheim, da var prisen 60 kr.. sånn for sammenlignings skyld ;)

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som hadde den mercen ja...Og ja, den ble ikke så aller værst igrunn...

han som jeg tok den får ombesteme iallfall salget, og satte den i garasjen, der står den enda, og venter på sommern...hehe...det var litt artig.

 

Har ikke dette som daglig levebrød, men driver mye med dette, en hobby som har utviklet seg til en bijobb.

Teflon-behandlig ja, hmmm, personelig har jeg ikke mye tilovers får dette, for de jeg har vært borti som har hatt den behandlinga ser faktsik ikke ut i solskinn...Bilen er blank som fy, men full av riper etterhvert som laget slites.

Men over til om du må polere eller ikke, så er det litt opp til deg selv, hvis du vil han blank bil med dypglans til enhver tid, så lønner det seg å ta å gi bilen litt tid kansje en gang i månden, ikke polsih hver måned men claye bilen, legge et lag voks og slike ting...er grunnarbeidet gjordt skikkelig føre teflonen ble lagt, så skal dette holde i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke prisen på selve votten jeg klaget på, jeg kjøpte den av mr meguiar her i trondheim, da var prisen 60 kr.. sånn for sammenlignings skyld ;)

 

Fult klarover forskjellen, men må huske at det er kutta ut et par ledd i det du handler av han...

men ellers så er jo bra garanti på det du handler over disk i norge...

Sleit litt med et par middler, snakka med importør, og de bare sendte nye kanner, va null spm...slike ting er heller ikke så veldig dumt...men ja dette legges jo såklart til når ting skal prises og fører prisene oppover

Dette er ting som n0stra ikke kan gjøre (enda)...dog, han kan selge billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår