BurleY Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hei :D Jeg har planer om og kjøpe en Opel Vectra B ( http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8858671&sid=6aZSRi13z840573&pos=16&tot=120 ) Jeg har planer om og bytte ut mine fremlykter til disse: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6530 Trenger jeg da noen godkjenning, eller er det bare og montere og kjøre på? :P Mvh Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 hvis lyktene er E-merka burde det gå;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Du må inn på verksted å få de justert :) For din egen del og motgående kjøretøy, kjørte en liten stund med ujusterte lys, og det var ikke alltid like morro å få andres langlys midt i fleisen pga av mine dårlige justerte lys :) hehe :) Men de må ikke godkjennes :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Alle lys MÅ være E-merket, altså, må de være godkjente.. om du må dra til biltilsynet med bilen for å få de godkjent, vet jeg ikke... Men at du kan få problemer med politi/biltilsyn dersom de ikke er godkjente er det ikke tvil om.. Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lofte Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Så lenge de er E merka eller DOT merka er det lovlig, nettopp montert nye lykter på min civic omtrent samma type form som de lyktene du er keen på å kjøpe. Fungerer fint å justere selv ;) Jeg klarte det i hvertfall, tålmodighet er tingen =P Er det Angelyes på de lyktene, for hvis det er det så må du sette inn en spenningsregulator. Siden kommer 14,4V fra dynamoen, for da blir diodene i angeleyesa ødelagt. Enten kan du koble dem på en ekstern bryter og rett på batteriet eller koble dem til parken som jeg har gjort.....ett annet problem er at når du setter på fjernlyset så slås nærlyset seg av....det skal det ikke gjøre. Det skjedde med meg, men etter å ha bytta om en kabel så funker det. Mhv Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Takk for gode svar folkens :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg