Zetec Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hva skal man med den hvite greia da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Og planen er da at man setter spiker i hullet som tilsier ønsket størrelse, og freser rundt ? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg så også det bilde på en av de linkene fra sist side.. Men hvordan man bruker den er jo en annen sak :P Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Prisen kan vi snakke om Odd-Helge. Ikke dyrt i forhold til hva enkelte andre hadde "overpriset" den for. Legg meg til på MSN så kan vi snakkest der... Mvh Pål (som nå reiser videre til Memphis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvis det ikke er helt kritisk på millimetern hvor stort hullet blir (til en sub f.eks) så funker det faktis med et par biter med patentbånd... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvis det ikke er helt kritisk på millimetern hvor stort hullet blir (til en sub f.eks) så funker det faktis med et par biter med patentbånd... Modellen jeg linket til har utallige mål en kan stille den inn på slik at en får meget fin tilpassning nesten uansett hvilken dimensjon en skal ha på det en skal frese på. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva slags senterverktøy bruker du? Den stanga som skrus fast i anlegget med pigg i enden? Har en litt stor håndoverfres så får ikke til mindre hull enn ca 230mm. Jeg skal lage noen ringer hvor høytaleren skal være forsenket så er avhengig av at hullet blir helt rundt. Torgeir, vi har frese-sett her med løpehjul i forskjellige dimensjoner. Da kan du frese deg ringer i hytt og pine. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Høres flott ut, får ta meg en tur ei helg så jeg får se på det og trekt litt dørsider. Nå er butikken opp å går?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Vi åpner på mandag. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Detta hadde vært meget kjekt å ha, er så sykt lei av å bruke stikksag :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_108&products_id=689 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg