VW G3 GTD Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Driver med et prosjekt, og lurer på hvor jeg får kjøpt billige "racing/sport" -stoler? Mvh Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 mobilsentrum har Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Stylingbutiken har veldig billige stoler, men vet ikke hvordan det er med skinner til de, og hvordan kvaliteten er 2395 SEK for 2stk av denne typen: og 2795 SEK for 2stk av denne typen: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 jeg anbefaler http://www.autoshineshop.no raymond skaffer mye rart til gode priser. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Vil anbefale deg å bruke litt penger på seter. Du vil ikke ha noe glede av bilen med feil seter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Vil anbefale deg å bruke litt penger på seter. Du vil ikke ha noe glede av bilen med feil seter Tja, hva mener du? :) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tja, hva mener du? :) Billige stoler som f.eks fra FK er jævlige å sitte i.. bare sier det. Men vanligvis får du det du betaler for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Billige stoler som f.eks fra FK er jævlige å sitte i.. bare sier det. Men vanligvis får du det du betaler for. Akkurat det jeg mente. Prøvde en Raceland stol på Essen messa, synes den var ok, helt til jeg prøvde sabelt stolen min. Sabelten kan jeg bruke i flere timer, mens i Racelanden hadde jeg garantert blitt lam i baken etter 20 min Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 jeg anbefaler http://www.autoshineshop.no raymond skaffer mye rart til gode priser. Hvis du snakker om Raymond Engmark oppi Troms, hadde jeg holdt meg langt unna. Han vil ha penger først, så må du bevise at du har betalt, og deretter kommer det masse dårlige unnskyldninger hvorfor du ikke får det du skal ha. Jeg har ventet siden Mars 2006 på to seter. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Har stoler fra BS bildeler i "carbonstoff" Kjørte en hel helg på bane uten å bli sliten i rumpa. Bra kvalitet til bra pris. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Det er mye rart på markedet av stoler syns jeg.. Det er ikke alltid prisen det kommer ann på heller. De billige stolene på BS bildeler overrasket meg.. :P De var ganske gode å sitte i. Men hvis mulig, prøvesitt før kjøp.. ;) Lønner seg alltid..! Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Akkurat det jeg mente. Prøvde en Raceland stol på Essen messa, synes den var ok, helt til jeg prøvde sabelt stolen min. Sabelten kan jeg bruke i flere timer, mens i Racelanden hadde jeg garantert blitt lam i baken etter 20 min Du får spandere på deg et par pølsemenyer vær dag.. Så skal du se det blir bedre ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Har OMP i banebilen, veldig gode å sitte i. (Samt FIA-godkjente) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Du får spandere på deg et par pølsemenyer vær dag.. Så skal du se det blir bedre ;D Blir så jævlig dyrt da, må jo ha nye skredersydde dresser til skihoppingen igjen, for ikke å snakke om at jeg da ikke passer i Sabeltene mer......... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaMMeR89 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Skal man ha tak i billige stoler som er gode å sitte i vil jeg anbefale å kjøpe de hos ..::RIDETECH::.. Sveriges hetaste onlinebutik! de selger stoler i parvis. de billigste koster 2000,- Norske. Disse skal vist være avstøp av Sparco pro2000, men ikke skyt meg om dette er feil. Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg