opelhans Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 ehh skruzuki pass på deg sjøl. la heller vær å skrive noe enn å disse andre. så ikke at han hadde skrevet det før jeg sendte. skru på skruzukin din! Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er ikke meningen å henge uten noen her eller noe. men når man ikke vet om motoren i en 1991 325 (m50b25) har fordeler eller ikke så trenger man vel ikke svare heller..:) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 jeg tror og mener at du har fått vann i styre enheten. og den sitter høyre side av bilen dvs pasasjer siden. når du åpner panseret så ser du mot torpedo veggen. der sitter det en deksel som er skrudd med 4 stjerne skruer.men først fjern den skumgummi beskyttelsen over dekslet med 3 stykk klips.da vill du se svarte dekslet som styre enheten ligger i. koble ut batteri før du tar av kontakten til styre enheten. så deretter skru opp styre enheten og tørk den og rens med kontakt renser. monter sammen igjen etter prosedyren så vil bilen starte. mvh.Suat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Er ikke meningen å henge uten noen her eller noe. men når man ikke vet om motoren i en 1991 325 (m50b25) har fordeler eller ikke så trenger man vel ikke svare heller..:) det trenger faktisk ikke ha noe spesiellt med denn bilen og gjøre! fordeler eller ikke,symptomene er de samme! Betyr ikke dermed at tipsene er dårligere enn noe annet.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Siden du har hatt motorvask på den så tør jeg nesten sette penger på at du har fått vann nedi plugghullene. Skru av dekselet på toppen av motoren og skur ut alle koilene(6stk). Har du tilgang på trykkluft så blåser du ut vannet. Blås koilene tørre og sette sammen igjen. På E36 har det vært et problem at det kommer vann inn der ECU ligger gjemt. Den ligger bak et deksel i torpedoveggen der batteriet pleier å stå. Åpne det lokket og kikk inn. Er det vått der så bør du bytte pakningene og dekselet der. På min E36 325i var det masse barnåler inni der, men helt tørt. Skjønner ikke hvordan de barnålene hadde kommet seg inn, men men... Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisko Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Siden du har hatt motorvask på den så tør jeg nesten sette penger på at du har fått vann nedi plugghullene. Skru av dekselet på toppen av motoren og skur ut alle koilene(6stk). Har du tilgang på trykkluft så blåser du ut vannet. Blås koilene tørre og sette sammen igjen. På E36 har det vært et problem at det kommer vann inn der ECU ligger gjemt. Den ligger bak et deksel i torpedoveggen der batteriet pleier å stå. Åpne det lokket og kikk inn. Er det vått der så bør du bytte pakningene og dekselet der. På min E36 325i var det masse barnåler inni der, men helt tørt. Skjønner ikke hvordan de barnålene hadde kommet seg inn, men men... Lykke til. hvis du har lest hele inlegget så har jeg forklart om styre enheten. trenger ikke flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg