Anders Baardseth Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jeg har en octavia 2001 mod, som jeg ikke får låst sjåfør døra med fjernkontrollen men de andre virker den som normalt. i tillegg så virker ikke vindusheisene når jeg prøver og bruke dem med knappene i døra på v.s men virker individuelt på de andre.... er vel tilsvarende opplegg på andre VAG biler bygd på golf 4. hvis det skulle vært noen som har vært borti det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Høres ut som et problem med strømtilførselen. Har du sjekket sikringene? Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Baardseth Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 kunne vært det men siden låsen virker på bak døra så skulle det vel ikke væra det..... har sjekket den ja.... noen jeg har prata med sier at det sitter en liten ecu i døra stemmer det? evt kan det væra den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Gåen mikrobryter i låskassa på førerdør er normalt på andre VAG-produkter fra samme periode :) Denne styrer kupélys og sentrallås.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Baardseth Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 ja du sier det.... høres ikke dumt ut.... er den grei og komme til og få målt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Gåen mikrobryter i låskassa på førerdør er normalt på andre VAG-produkter fra samme periode :) Denne styrer kupélys og sentrallås.. Er ikke den typen på skoda octavia. Sjekk om det er brudd i en eller flere kablene som ligger i gummien fra A-stolpen å inn i døra. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 tenker det må byttes ledningsnett i døre,ta av dørtrekk,ta av stikket på vindushevermotoren,garantert fullt av irr. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Baardseth Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 irr er det lite med serru.... og har strøm til døra.... jævelig frustrerende.... og i dag var jeg på meca for og kjøpe frontlykter og det hadde dem faan meg ikke han mente jeg måtte til merke forhandler, men må da væra noen som har ellers? noen som veit det eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 irr er det lite med serru....og har strøm til døra.... jævelig frustrerende.... og i dag var jeg på meca for og kjøpe frontlykter og det hadde dem faan meg ikke han mente jeg måtte til merke forhandler, men må da væra noen som har ellers? noen som veit det eller? http://www.veng.no/katalog/hoved.asp Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agir25 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 jeg har en octavia 2001 mod, som jeg ikke får låst sjåfør døra med fjernkontrollen men de andre virker den som normalt.i tillegg så virker ikke vindusheisene når jeg prøver og bruke dem med knappene i døra på v.s men virker individuelt på de andre.... er vel tilsvarende opplegg på andre VAG biler bygd på golf 4. hvis det skulle vært noen som har vært borti det.... 99% Sikker på at du har en defekt dørstyreenhet i førerdøren. Helt vanlig problem på Octavia. Har skiftet flere av disse. Hilsen tidligere mekaniker hos Møller Bil AS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Baardseth Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 det er det andre som har trodd også.... så da stemmer det vel sikkert.... høres ikke helt billig ut..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erti Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei, hva ble resultatet her? Har samme problem på min Octavia 4x4 2003mod.. :-( Dyrt? Siter ******************** ^Erti^ www.harlekin.no ******************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg