Gå til innhold

Kjøpes: Dump-ventil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en dump-ventil av et eller annet slag. Bare den er tett og fungerer bra holder det lenge. Justerbar så det ikke kommer lyd bare man såvidt er borti gassen er også greit..

 

Skal brukes på en Audi 100 Turbo, som ikke har noen slik ventil i det hele tatt originalt..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Baileys dump ventil som er kjøpt hos Gundersen motorsport. Kjøpte den egentlig til Subaru Turbo men den passet ikke. Så jeg kan si at den er ubrukt!!

 

Den skal jeg selge for under halv pris: 800,-

 

mvh Kjetil

 

kmikael@online.no

83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Husk at den steinalderbilen min har K-Jetronic som er et mekanisk injection-anlegg som fungerer helt annerledes enn Motronicen i bilen din.. :D

 

Det funker greit på K-Jet, men det er absolutt ingenting der originalt. Jeg må lage et rør med uttak mellom intercooler og gasspjeld, det er eneste sted det er mulig å montere takket være en (relativt dårlig) double-pass intercooler..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å selge mine 2 forge dumpventiler.

De ble kjøpt i fjor sommer og har kanskje gått rundt 5000 km.

 

Er stort sett som nye!!

Farge blanke

Har kvittering.

 

Nypris tror jeg var i overkant av 2500 kr pr. stk.

 

Selges KR 1000 pr. stk.

 

Selges grunnet ombyggning av bil fra twinturbo til singelturbo!!

 

Send meg en PM

post-932-13804852241783_thumb.jpg

RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a

3 rotor power

1986 Rx7 Drifter (FD motor)

1993 Mazda 323 GTR

1990 JC Cosmo 20B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår