Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

 

Ser du var på jakt etter folie... send en mail til Kursiv og hør hva de kan tilby av priser. De sender også om ønsket.

 

sjekk ut :: S K I L T H U S E T - KURSIV :: , tror de kan hjelpe deg :) så bruker de nok bare en "mockup" av en S14a her fra byen.

 

Ellers ble midtkonsollen stilig ;-)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanke dere photoshop søtninger ta en titt her?!

 

http://www.bilforumet.no/photoshop-forum/168705-trenger-litt-simpel-hjelp-her-nissan-s14a.html

 

Jeg må ha dette klart snart! og jeg får ikke bestemt meg for fargene

 

 

Type værdens dårligste bilde.. Skaff større og bedre bilde.. Trenger kanskje ikke være større men bedre kvalitet på bilde hadde ikke gjort noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er girkassa ute! gikk rimelig fort unna i natt! til tross for å aldri ha skrudd nissan før, så tokk jeg av girkassa på egenhånd på 55min!! dette er lynkjapt!

sinnsykt lett tilgjengelige bolter, fremfor alfaen min der jeg brukte ca 2 dager bare på å demontere alt mulig for å komme til girkassa.

 

Clutchen hentes i kveld som er sponset av EDGE PERFORMANCE

i tilegg blir svinghjulet sendt til planing. Letting har jeg ikke bruk for. vil gjerne ha litt moment i motoren ettersom den allerede er veldig responsiv i draget!

 

 

21052007002.jpg?t=1179815846

 

21052007001.jpg?t=1179815848

 

21052007003.jpg?t=1179815851

 

 

Den store jakten på riktig kabel! Å koble opp et ettermarkeds turteller system er ikke bare bare hos japsen gitt!

I følge skjemaer jeg fant på nettet funker det ikke å koble seg til coilen, eller til turteller utgangen. Den viser bare halvparten av turtallet!

20052007008.jpg?t=1179815941

 

Til dere som eventuelt skal montere noe slikt, må dere huske å gå for pinne som er kalt CAS 180DEGREE sensor.

20052007006.jpg?t=1179815939

 

 

Da er også siderutene forran ferdig skjørt ut! Passformen ble poerfekt! men å montere dette er et HELT annet tema!

Dette rekker jeg ikke til helgen, så jeg må hive opp nascar netting så jeg får kjørt på fredag!

 

TIL KVERNA! Dette er hvordan du må spenne opp rutene!

 

20052007005.jpg?t=1179816076

 

20052007003.jpg?t=1179816150

 

sett ruta over plasten tegn opp og skjør ut sånn CA så du har mindre plast å kappe!

Deretter spenner du den oppp i ruta. husk at plasten på på UTSIDEN av ruta. ikke innsiden.

Spenn opp og kapp med stikksak mens den er i spenn. Mye lettere og bedre å la glass ruta lede bladet enn å følge streken!

 

Når alt dette er gjort kan du gå fint over kantene med vinkel sliper for å grade ned skarpe kanter!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår