Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

forpulte hurtigruta svarte meg et nei i dag etter at jeg måtte mase dem på mail! kunne dem faen ikke sagt dette for 3 dager siden!? spart meg masse tid!?

 

Noen som kan sponse meg med 8.000kr til 3plater Polykarbonat lexan? så får jeg mekka meg vinduer:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forpulte hurtigruta svarte meg et nei i dag etter at jeg måtte mase dem på mail! kunne dem faen ikke sagt dette for 3 dager siden!? spart meg masse tid!?

 

Noen som kan sponse meg med 8.000kr til 3plater Polykarbonat lexan? så får jeg mekka meg vinduer:)

 

8k for 3 plater er jo ran.... betalte vel 1000 pr plate sist jeg kjøpte.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLEXIGLASS er ubrukelig. det kan ikke brukes til å se fint ut en gang på veggen! det er for sprøtt og KNEKKER/KNUSER ved harde slag.

 

Polykarbonat lexan plast. eller bare lexan som det heter derimot er det som brukes i fly, hockeybane vegger osv. du har i grunn ikke LOV til å bruke plexi på løps bila.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at faenskapen går for egen maskin i løpet av helgen:) alu tanken er på plass. akkurat ferdig montert i bilen. gjennstår kun banjo koblinger igjen. noe som er et helvete å få tak i på en lørdag da TESS og hydroscand er stengt..

 

noen som har forslag? WURTH er også stengt... Biltema har ikke slikt..

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at faenskapen går for egen maskin i løpet av helgen:) alu tanken er på plass. akkurat ferdig montert i bilen. gjennstår kun banjo koblinger igjen. noe som er et helvete å få tak i på en lørdag da TESS og hydroscand er stengt..

 

noen som har forslag? WURTH er også stengt... Biltema har ikke slikt..

 

Jernia kanskje?? :S Rå s14 forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår