Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

ja jeg så det. big deal:)

 

den dagen det er et bilde av meg i sammenheng med 1 plass skal jeg juble:) til da holder jeg kjeft)!: heheh

 

 

Har skrdd som fae.. montert ny clutch. be ferdig 1 i natt!

Siste finpuss på kjerra og nå reiser jeg ned for å montere på 2 dekk på felg så har jeg 6 dekk å bruke opp i dag og 50liter fuel:)

Sees den som kommer

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vi tilbake igjen!

 

Hadde med meg kun 4 dekk. og alle 4 ble vel brukt. 2 eksploderte!

Til å være første gang jeg kjører den på tørt må jeg si at det faen meg var mere morro enn på vått.. mere grep på forhjula. MYE!! fortere å kjøre og i det heletatt sleppe jævla spinninga opp til 3 giret ;)

 

Vil også takke MAY for en jævli fet kjøretur!

 

Dette er første gangen jeg har sitti på med ei jente som kjører BEDRE enn noen av guttekompisa mine:)

Du har potensiale for en feit sesong 2008:)

 

TRÅKK PÅ!!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC07532.jpg

 

 

Fant et bilde fra i går:)

 

HUsker ikke hva han heter eller om han er på forumet her. men helt rått å kjøre mot han her!

 

Kjører så stabilt og stødig, at det er veldig betryggende å hive seg inn i ræva på han. Tror vi totalt kjørte 10-12 runder sammen ellerno. og av så nærme som vi lå nærme hverandre (bortimot 0.5-1.0m) i følge noen av fotografene par ganger, + en forbikjøring i sving gikk det supert som faen:)

 

Sees igjen påsan!:disco

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satt på med hu i noen runder i går. og bortsett fra at som jeg sa til hu at hu startet veldig langt unna første kjegla kjørte hu feilfritt..

 

Helt rått å se hvordan hu jager bilen opp til 2 giret og clutcher den brutalt ut og tar inn kontraer kjappe som fy

 

Må jo være flaut for par av gutta som kjørte utpå der å bokstavelig talt blir ratta i filler av ei dame:!) haha

 

stilte hu par spm. mens vi kjørte og jeg var nesten JÆVLI sikker på at jenta var født og oppvokst i en gammal volvo 240 med sveisa diff og hver helg ute på isen å kjøre!

 

Men der bomma jeg. hu hadde /har en 240 med sveisa diff ja:) men hu har aldri kjørt på isen før. hu har kun i tilleg hatt bilen i 2mnd.

 

jeg er imponert:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC07532.jpg

 

 

Fant et bilde fra i går:)

 

HUsker ikke hva han heter eller om han er på forumet her. men helt rått å kjøre mot han her!

 

Kjører så stabilt og stødig, at det er veldig betryggende å hive seg inn i ræva på han. Tror vi totalt kjørte 10-12 runder sammen ellerno. og av så nærme som vi lå nærme hverandre (bortimot 0.5-1.0m) i følge noen av fotografene par ganger, + en forbikjøring i sving gikk det supert som faen:)

 

Sees igjen påsan!:disco

 

Det er Reidar Andresen, tror han er på 200SX-ogn-forumet. Han kvalifiserte på 1. i Club på siste Powerdriftrunden på Våler. Tøff twinkjøring av dere, respect!! :)

 

Du må jo være gull verdt for norsk drifting, det blir jo alltid sirkus der du ferdes. Blir du med og kjører Nordic til året?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med til nesteår jeg:) får bare se hvor hektisk det blir. blir væffal uaktelt å offre flere dager i uka pga reiser og drit bare for å delta på et løp.. så verdt er det ikke syns jeg.

 

men til neste år stiller jeg med bilen i super tilstand og adrenalin sprøyta i nakken!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flørter ikke. bare måtte ta hu på noe ettersom hu er geografisk dum:) ha ah !

 

Tipsa var jo ikkeno annet enn at du må starte mer aggressivt.

Ikke vær redd for å satse

Du har et godt utgangspunkt nettop fordi du har lite effet Ergo du kan jage den bilen til du ser mannen med ljåen. jeg må begrense meg med min s14 fordi jeg har mere effekt.. er mye lettere å kjøre med mindre.:)

Jeg fikk brukt 3 giret i går i løypa men fant ut at 2 giret var mye bedre mot turtals sperra for da slepper jeg den farta som kom:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sveise diffen din for 500spenn.

Og den skal jeg gi deg garanti på vil holde året ut neste sesong:)

 

Men nå kommer jo snøen og da trenger jeg ikke sveisa! Men du kan få sveise litt når det nærmer seg tørt igjen;)

 

Skal prøve å få noe mer pulver i svensken og få den "litt" stivere til neste sesong så får vi se hva som skjer.....

 

Hva er planene for bilen din nå som vinteren nærmer seg? Du klarer vel ikke å holde fingra unna den selvom den fungerer bra nå?:thumb

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kommer jo snøen og da trenger jeg ikke sveisa! Men du kan få sveise litt når det nærmer seg tørt igjen;)

 

Skal prøve å få noe mer pulver i svensken og få den "litt" stivere til neste sesong så får vi se hva som skjer.....

 

Hva er planene for bilen din nå som vinteren nærmer seg? Du klarer vel ikke å holde fingra unna den selvom den fungerer bra nå?:thumb

 

Du trenger alltid sperre! Mye morsommere å sladde med uansett underlag.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår