Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

Full av "gangsta"lenker er du i allefall :assman

 

Henta fra Spiritus Sancti's prosjekttråd:

 

http://i113.photobucket.com/albums/n225/manvik/ja4.jpg

http://i113.photobucket.com/albums/n225/manvik/ja3.jpg

 

Haha, fy faen, du er rå:)

 

Ikke min skyld at jeg har sølv som koster mer enn bilen din..

 

 

 

 

 

Alltid like fornuftig å stå med henda fulle av sølv, glitter og annet juggel i et motorrom.. ikke nok med at det blir slitt og møkkete, men bare ser for meg trynet hans hver gang armbåndet toucher en batteripol og litt jorda kaross.. ;)

 

Juggel ja.. Hm.

 

 

 

Og en ting til, slutt å ta ting så jævla seriøst!

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har det seg sånn at jeg ikke bruker rosa pannebånd, og mamma kjører ikke golf. Vi jobber alle mann i huset vårt. Har 8 biler, 10 mål asfalt, 150 mål plen, badebasseng osv. Null gjeld. Slå den du pimpen:yodude:

 

Joa, men i Oslo koster 50 kvadratmeter leilighet det samme som 10 mål asfalt, 150 mål plen og badebasseng i Larvik :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men i Oslo koster 50 kvadratmeter leilighet det samme som 10 mål asfalt, 150 mål plen og badebasseng i Larvik :)

 

WORD :)

 

 

Hva skjer med bilen Suggekopp?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men i Oslo koster 50 kvadratmeter leilighet det samme som 10 mål asfalt, 150 mål plen og badebasseng i Larvik :)

 

Ikke fult så sikker på det da men..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha;D

 

En kompis hadde på seg klokke, og svei den nesten inn i huden da han kom nærat plusspolen. Ser for meg han med alt det blingbling jall:P hehe!

 

Tilbake til tråden:

 

Fett prosjekt!:D

 

Du vet at du kan ta på plusspolen uten å få strøm?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. her er det liv å røre ennå:) døds bra..! er slikt som holder tråder i livet!

 

 

Nei hakke blitt så mye på sx'en ennå! prøver å komme meg etter kyssesyken.. Begynte på den nye jobben i dag så jeg kjører scanian i dag på en fast rute til kongsberg!

Jeg rakk jo å bestille meg alu radiator til nissanen. siden den originale lakk tror jeg!

 

Bilen er senket 4cm til og enda stivere. og må bare få byttet framfangern. Vingen er revet av med god samvittighet!

 

 

Motoren trenger jeg noe hjelp til.. har faen ikke avtrekker til å ta av reimhjula på veiva, for å splitte sia.!

Noen her som har bedrevet litt med SR20DET før?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. her er det liv å røre ennå:) døds bra..! er slikt som holder tråder i livet!

 

 

Nei hakke blitt så mye på sx'en ennå! prøver å komme meg etter kyssesyken.. Begynte på den nye jobben i dag så jeg kjører scanian i dag på en fast rute til kongsberg!

Jeg rakk jo å bestille meg alu radiator til nissanen. siden den originale lakk tror jeg!

 

Bilen er senket 4cm til og enda stivere. og må bare få byttet framfangern. Vingen er revet av med god samvittighet!

 

 

Motoren trenger jeg noe hjelp til.. har faen ikke avtrekker til å ta av reimhjula på veiva, for å splitte sia.!

Noen her som har bedrevet litt med SR20DET før?

 

Ta å legg ut en tråd på 200sx forumet. Der er det sikkert noen som har noen tips og vink.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, i dag holdt jeg på å brenne i helvete..

 

Var på vei til å kjøpe meg en sierra 2.0l IS!

 

stoppet opp i en times tid og tenkte WHAT THE HELL EM I DOING!!!...

 

søkte opp en del fetere biler på nettet nå.. ringe en liten runde til elcon i morgen.. MÅ ha meg en bruksbil! og helst en 5 serie bimmelom

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å legg ut en tråd på 200sx forumet. Der er det sikkert noen som har noen tips og vink.

 

 

 

lol. jeg legger ikke ut en dritt på et lame forum som det der..

 

Gutta må faen meg ha hjelpe tråder til hvordan dem bytter plugger og bremseklosser!

 

Virker ikke som om mek. nivået der er høyere enn å ha lest i brosjyrer på et venterom lissom..!

 

Og de som KAN noe gidder jo ikke å dele en dritt. så da får man finne ut av det på egenhånd..

 

Blir væffal smidde råder og stempler fra edge performance. Ny toppakning, fresing av top og blokk og oppgradert vann og olje pumpe så løngt! tror at alt annet skal være ok!

 

Prøve å få porta det nye innsuget, sette på større dyser og POWER FC.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår