kay arne Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 92 mod motor: chipet k&n filter annen eksos, tatt vekk kat polert innsug karoseri: front fanger fra lumma tuning emblemfri grill mk4 look lamper en arms visker rieger side skjørt zender tak vinge euro look lamper bak rieger cup spoiler bak bøse blikk list sveist igjen øvre del på bak luke croma m3 speil understell bilstein dempere foran jamex dempere bak alt nytt i forstilinga inntriør: orginalt + momo ratt og pedaler felger: raceline selges eller byttes i noe annet pengesluk høyst bydende (ikke vinter kjørt siden lakkering):D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 ingen som har lyst på Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 ca pris da?? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 me want vingen..:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 kjøp hele bilen da vel, da får du vinge med på kjøpet:D :D lillebror du har pm Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Km. stand? Pris? Flere bilder? :) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by kay arne kjøp hele bilen da vel, da får du vinge med på kjøpet:D :D lillebror du har pm hehe... hadde det vært GTI så skulle jeg ha gjort det, men har hørt att VR6 motor som har gått over 150-160 000 er litt vanskelige å ha med å gjøre.. mne jeg veit ikke.. er det noe nytt prosjekt som er på tur eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Det folk sier om vr6 motorer tror jeg er mest tull, jeg har hatt bilen min i tre år nå og ikke hatt noe stort tull med motoren.. Det kommer helt an på om bilen er godt behandlet fra før om den er bra eller dårlig.. og motorer har vi flere av;) ;) vet ikke om det blir noen nye prosjekter, vis jeg ikke får det jeg skal ha for bilen så kan jeg jo alltids koste på den 100000 til:D pris ca 120 tusen km 2.1 runde Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 hvor mye veier en golf 3 vr6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 ca 1200 mener jeg det står i vognkortet Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Min er 1345 følge vognkortet :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 da er det sikkert riktig Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 ingen som har noe dem vil bytte med eller Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 har en golf3 gti... Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 skal få denne bilen , uten mellom legg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg