omegamats Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Nettopp gått i anskaffelse av ny bil, denne gangen en Audi 80 som i og for deg er ganske OK, men innvendi er den bokstavlig talt rotten.. Mine planer for bilen er å få lakket alt av lister, fangere mm i bilens farge "racing" grill senkes nye felger bøtteseter 4 pkt belter alt interiør skal ut. bur Effektannlegg, + svesing av grenrør ( defekt ) muligens fullt stylingsett om økonomien strekker til. Bilen skal også ha fullt neonkit både under og inni bilen, fargen blir grønn. De orginale baklampene skal erstattes med røde lamper. gi motoren en skikkelig overhalling og selvfølgelig skal det monteres annlegg i bilen etterverdt. specs. kommer senere ang. anlegget Bedre bilder kommer Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Vinduene er blitt sotet, både forran og bak Bilen har fått litt mer sportslig grill Så nå venter jeg på delene jeg har bestilt, så da kan arbeidet begynne :) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-A4 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Bilen har potensiale;) Men fiks litt større bilder da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Bilen har potensiale;) Men fiks litt større bilder da!! Bare å trykke på dem det, så kommer de i større utgave ;) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 noen bilder av bilen i dag. har fått på ny grill forran, sveist på ny stuss bak. Venter fremdeler på delene jeg har bestilt, de skal være sendt, men har ikke kommet enda. Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 En liten oppdatering av hva som har skjedd den siste uken, og hva som vil skje i den kommende uken. Denne uken har jeg fått montert inn bøttestolene, bygget om til powerfilter, fikset på småskader på kaross. , 2 x spredere, fått på de nye røde baklyktene og LEDundercar kit. Denne uken skal det monteres nytt eksosanlegg, med stor crome potte bak. Bilen skal lakkes der jeg har slipt, og alt av fangere og lister skal lakkes. I tillegg blir det nok litt forskjellig småting som vil bli gjort Setene nesten ferdig montert Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Vær så snill og ta av uvlysene :P Fin bil om man ser bort fra det :P Om du skal ha deg bur, ble jeg tipset av en annen her på forumet om siden: http://www.auto-safe.no/ :P Keep up the god work :) Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 takk for tipset,:) skal ta å gå inn på den siden å se etter passende bur ;) uv lys? LED lyset under? det er allerede demontert igjen, noen stakk av med de to lange rørene så da var det bare å fjerne hele greien. Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Flott :P jaja uv/led/neon, its the same shit :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Flott :P jaja uv/led/neon, its the same shit :P hehe, ja det er jo forsåvidt det:P Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 :P Er det blå lykter i fronten ? eller er det bare jeg som ennå har mårratåke på øynene ? :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 :P Er det blå lykter i fronten ? eller er det bare jeg som ennå har mårratåke på øynene ? :P i hovedlyktene er det blå parklys, men i midten er det 2 Bosch spredere med lyseblått glass Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrNilsen1986 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 aha. Da var det ikke morgentåken :P Siter Ford Mondeo Mistral 1.8i Mazda 929 2.2i SPIKER Motorhispania RX 50ccm SOLGT http://www.skittau.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 aha. Da var det ikke morgentåken :P hehe, nei klokken er jo halv 10 nå så er fremdeles tidelig på dag ;) Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegamats Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Da var effektannlegget ferdig sveiset og primet og montert på bilen. Bilder kommer så fort jeg får lagt dem inn :) lyden ble meget bra Siter Saab 9-5 aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg