Gå til innhold

Eda träffen i juni!

Ranger emnet


Pio|

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg og to biler til kommer fra Hamar i følge, så regner j med at Piol og evt Petter`n blir med fra Flisa...!

 

Hadde vært kult med kolonne kjøring fra vinger, møtes på volvo eller ved statoil stasjon mellom de to siste rundkjøringene ut mot Eda, å fått tatt en fotoseanse før vi peisa til søta bror!:)

 

Får håpe på like bra vær i år som i fjor...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to biler til kommer fra Hamar i følge, så regner j med at Piol og evt Petter`n blir med fra Flisa...!

Det kan du regne med :) kan hende jeg kjører fra elverum iår da men.. MEN i år så skal jeg ikke komme som en totalt idiot etter deg.. for om det hadde vært kontroll ifjor.. så hadde jeg vel sitti uten kort enda.. hehe.. men vet godt at bilen ikke går på førerkort! kan jo bruke julekort :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du regne med :) kan hende jeg kjører fra elverum iår da men.. MEN i år så skal jeg ikke komme som en totalt idiot etter deg.. for om det hadde vært kontroll ifjor.. så hadde jeg vel sitti uten kort enda.. hehe.. men vet godt at bilen ikke går på førerkort! kan jo bruke julekort :cocain:

 

 

Hehe, snuten syns sikkert det er trivelig med et julekort midt i Juni... :) hehe

 

Greit å ta det lugnt nedover, men det er nok ingen fare... Spretter av veien i over 80 km/t j, så må uansett ta det pent...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro av med gamle bilen i litt over 80 jeg.. gikk bra med alle i bilen og bilen.. utrolig egentlig.. han som hjalp meg oppat av grøfta sa enkelt og greit: du skal være glad for at du kjører volvo (nydelig med så godt som hele rompa på bilen under snø) :D

 

Hvorfor spretter du av da R_Style?? fått igjen vogna fra lakk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro av med gamle bilen i litt over 80 jeg.. gikk bra med alle i bilen og bilen.. utrolig egentlig.. han som hjalp meg oppat av grøfta sa enkelt og greit: du skal være glad for at du kjører volvo (nydelig med så godt som hele rompa på bilen under snø) :D

 

Hvorfor spretter du av da R_Style?? fått igjen vogna fra lakk ?

 

Hehe, sitter trygt i volvo`n :)

 

Volvo`n har en tendens til å bli vanvittig stiv med litt justert senkesett... Hehe... Har ikke fått at bilen enda nei, men er vel ikke lenge før nå...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår