Gå til innhold

StreetMeet 21. April `07 (Rett etter motorfestivalen)

Ranger emnet


AnDtHo

Anbefalte innlegg

Det gjør det nok.. Vi er i dialog med grunneier om å få låne litt strøm, men det koster og kassa vår begynner å bli slank..

 

Ta 50kr for inngang da. Det er, imho, ingenting i dagens bilde og støtter gjerne folk som står på litt for andre med en lusen halv hundrings :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 407
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta 50kr for inngang da. Det er, imho, ingenting i dagens bilde og støtter gjerne folk som står på litt for andre med en lusen halv hundrings :)

 

Vi mottar gjerne bidrag, men streetmeet SKAL være gratis..:race

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjemmer en 50-lapp under vindusviskeren din når jeg kommer jeg tenker jeg :) Så får du gjøre hva du vil med den :D

 

Gleder meg, er ikke ofte det er burning på gardermoen. Hvertfall i den enden

 

Vi kommer nok til å ha en en boks hvor det står et lite skilt med "likte du treffet? Gi gjerne et lite bidrag her og hjelp oss å arrangere fler" eller noe.. :rolleyes:

 

Ikke kall det burning, vi skal ha en lekeplass for herjing, men ikke stillestående burning.. Er sikkert noen som kommer dit og sier "jamen jeg er sikker på at det sto burning på forumet".. hehe.. Vi skal nok ha full kontroll med det som skjer inne på herjeområdet, men det er alltid noen som ikke greier å høre..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er snille får jeg feste kamera på bilen dems mens de mister kontroll på bilen og hjulene spinner på bakken og blårøyken siger ut av dekkene!

 

Hvis jeg får tak i glatte nok dekk kan du sikkert gjøre det på meg :p

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er snille får jeg feste kamera på bilen dems mens de mister kontroll på bilen og hjulene spinner på bakken og blårøyken siger ut av dekkene!

 

Det er nok en og annen sierra eller mazda mx5 som stiller opp på det.. :thumb

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli dritbra! masse cred til dere som gjenomfører dette!:win

 

Men vil det bli plass for å stille opp bilene, hvor man kan se på andre sine biler og prate osv. eller vil det kun bli herjing?

 

Selve herjeplassen er bare en liten del av området.. Så det skal være masse plass til å stille opp bilene sine og stå og juge.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår