Joker nord Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en S4 93-modell. Bilen har de originale UFO-bremsene, men jeg fikk med komplette S6-bremser på kjøpet. Er dette noe jeg kan gå i gang med å bytte selv i garasjen? Trenger jeg i så fall noe spesialverktøy? Bør jeg bytte noen av foringene før jeg går i gang med jobben? Tar imot alle tips med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 er ikke helt sikker, men mener det er forskjell paa selve beina paa s6 og s4. i saa fall maa du ha braketter for og feste og de kan du finne paa s2forum.com Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REVLimit Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvis det bare er selve klossene, calipperene og klosser fra S6 du har fått, passer ikke disse over. Selve fjærbeinet er ulikt på S6 og S4. Du må som nevnt over ha braketter samt modifisere fjærbeinet (kappe vekk innfestinger til original calipper). Slike braketter må spesiallages. Siter 4 ringer, 5 høl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg