Mad Silence Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det nye verkstedet for kasser=):phatyo Trenger du ei kasse til subbene dine? enten kledd eller (naken) da må du bare si fra. Jeg bygger kasser etter dine mål, akkurat slik du vil ha de, billigere enn du får det i noen butikker=) Har også muligheten for å kle kassene(koster litt mer) men ser penere ut=) Jeg kan også trø til med noen lakk\styling ferdigheter om ønskelig=)(sjekk første bilde) Ta kontakt per sms, telefon, mail, pm eller hva du måtte ønske=) MOB: 90 75 35 08. Vennligst ring efter klokken 3=) Eksempler=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ca pris på kasse til 2*12 som skal ha ca 45 liter hver. Ferdig trekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dette var ett lite pris overslag, kommer helt an på hvordan du vil ha kassen og hvor stor den er. Send meg en pm, så ordner vi en grei deal=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 90 liter kasse med skillevegg, og en skråside, skal jeg glatt klare for en tusen lapp, med proff trekking.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 så fint=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 byglandsfjord ja :) liker helst å bygge det jamnt med resten baki, men gratis bump til deg ;) (kr.sand) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 For nyskjerrighetens skyld, hvor mye tar du for en "naken" 30L kasse, med skrå bakvegg? 1 x 12" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diezel Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hva med en kasse på 20l for en alpine 10" type r? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aFFekak Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Bandpass til 2x12" Cadence Beast? Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 bygger du alle kassene dine med hobbyplater fra obs bygg eller? ser du har brukt det til cervin kassa du har lagt ut bilde av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
austad Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hehe bygg sjøl å spar pæng:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad Silence Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 hei thx man=) Neida, er bare den kassa som er bygget i kryssfiner plater for morroskyld=) Mest for testing osv=) Bruker 22mm sponplater, disse er mye rimeligere enn MDF plater og har en likesågod klang. MDF er kun for de mest seriøse dB draggerne som skal opp ett par dB=) Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 kom med noen priser da, enda ikke sett en pris her jeg.. billig kan være så mangt Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 du kunne ikke tenke deg å svare de som har spurt om priser her a? lurer jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 hei thx man=) MDF er kun for de mest seriøse dB draggerne som skal opp ett par dB=) har litt med egenfrekvensen til platen og. mener mdf har mye høyere enn spoon så spoon settes fortere i svingning enn mdf. og klang i kassen ? sist eg sjekket skulle kassen være "død" men for all del 22spoon tåler en del. ser jo fin ut de kassene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg