rdl Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Ysterud er dama, Planer for delta er jo veltebur racing seter front, opp med turbotrykk større hjul og muligens no reklame på.. fårsche Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 rdl: hva med en escort cossie da??? Bedre kvalitet mener jeg da. Leste en tråd for lenge siden på be-4-you og der var det en som ikke akkurat var helt fornøyd. Vi-menn hadde oxo sine problemer da de kjøpte seg en lancia intergrale av en kjent rallysjåfør.. Et tips fra meg er å undersøke markedet for deler og tilgjengelighet pluss snakke med folk ang feil og problemer.. Kan nok være en bil som kan bli dyr å tune... Hvordan er drivverk osv??? Bare tips da , bestemmer ikke jeg... Utseendet er det ingenting å si noe på på disse bilene.. Men innvendig synes jeg det ligger i steinalder... Til deg som lurte på hvorfor sierran hadde rød topp så er det levert med det på de første 4x4 modellene... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Blir kult å se hva det blir til rdl..... Jeg liker ikke Ford, men bilen din er faktisk nydelig og gjennomført. Siden du har brukt så mye tid og penger på den, er det jo kjipt å kvitte seg med den når du kan bygge videre på motor og drivverk. Fwd er jo ikke det kuleste å kjøre med, men bilen skal jo ha sjel også. Det har din! Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg ha beholdt Escorten og kjøpt en billig rwd-bil som prosjekt. Sierra, 240, 360, Ascona e.l. De bilene som ga alt og så absolutt kulest ut å kjøre var jo eldre biler med litt ekstra under panseret.... Escorten for gatebruk! Prosjektbil for bane/herjing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Hadde en Lancia Thema i.e Turbo...den gikk bra, men fy fa*n for no' drit, bare skruing og utgifter hele tiden mens jeg hadde den... Bare nevner det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by rdl style en Delta?.... da må du ha sett feil.... delta er ikke en bil man verken styler ELLER kan style! eneste du kan gjøre er at du kjøper en EVO vinge eventuelt evo bredding, som da er 6.8cm bredere igjen enn vanlig delta.. De bilene der har potens, er ikke uten grunn at de er historiens råeste rallybiler ever., WORD!!!! det er det jeg alltid har sagt. RDL, du og jeg skal farte mye sammen til neste år!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Sett denna Robert http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14820 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 mest muligens en intergrale ganske snart, er noen som har beldt interesse i bilen for 140.000kr med stereo/dvd/NOS Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Her gjør du det helt rette, Robert. Vel er Escorten din tøff å se på, takket være decaler, vinge og annen styling, men under all plastikken bor fortsatt en Escort, og Escort er jævlig triste biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Her gjør du det helt rette, Robert. Vel er Escorten din tøff å se på, takket være decaler, vinge og annen styling, men under all plastikken bor fortsatt en Escort, og Escort er jævlig triste biler. Joa, men her snakker vi om 4x4 Turbo, alt som har det går bedre enn en 1.8l FWD! Men du sier ikke at escort mk1 og 2 er triste saker?.... er jo det som er skikkelig leketøy! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by rdl Joa, men her snakker vi om 4x4 Turbo, alt som har det går bedre enn en 1.8l FWD! Men du sier ikke at escort mk1 og 2 er triste saker?.... er jo det som er skikkelig leketøy! helt riktig det, men jeg spår mye skruing på lancia`n.. Men ett fint leketøy når det holder er det.... tøff utvendig, men inni vet jeg ikke helt hva jeg skal kalle det... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Å, det er vel ikke snakk om noen stor overgang her. Begge bilene røsser regelrett fra hverandre, og selv om interiøret i Escort er mer moderne, er heller ikke det en fryd for øyet. Eller for øret, for den saks skyld. Dessuten, hva er mest fristende å skru på av en dørgende nitrist og helt alminnelig bil med forhjulsdrift, og en ualminnelig bil med sjeldent mye sjel, italiensk temperement og skikkelig firehjulsdrift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by rdl Men du sier ikke at escort mk1 og 2 er triste saker?.... er jo det som er skikkelig leketøy! Nei, jeg sier ikke det. MK1 og MK2 har alt det de senere generasjoner Escorter ikke har; sjel og lekenhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Å, det er vel ikke snakk om noen stor overgang her. Begge bilene røsser regelrett fra hverandre, og selv om interiøret i Escort er mer moderne, er heller ikke det en fryd for øyet. Eller for øret, for den saks skyld. Dessuten, hva er mest fristende å skru på av en dørgende nitrist og helt alminnelig bil med forhjulsdrift, og en ualminnelig bil med sjeldent mye sjel, italiensk temperement og skikkelig firehjulsdrift? Helt enig i det... De nye escortene eier ikke sjel.. Derfor har jeg en mk2 rallybil stående... Hvis en kjører så knallhardt som rdl tydeligvis gjør så spår jeg mye mekking, og det er greit som du sier att det er bedre med en italiener.. Aldri helt skjønt det med italiensk temperenent som folk snakker om, må være sjåføren sitt med nødstopp da?? ;) Rust og sprekt karroserri er jo heller ikke ukjent med disse bilene, slikt håper jeg folk slipper. Kan ta motet fra de fleste.. Men en fin bil å se på... Tøffe former.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Hei rdl, eneste bildet av bilen din i æktsjån på Våler er dette. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Hva med en ford transit? må jo passe deg perfekt! får plass til masse med masse av klistremerker og folie. tenk deg en transit, med bare *det* digre FORD merket? woooooow. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.