omega turbo Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 har et spørsmål.har en 96mod omega 2.0i 16v.problemet er at når jeg starter opp bilen og holder fotbremsen inne og slipper bremsa kommer abs lampen på.noen som vet noe? den forsvinner ikke under kjøring heller,den kommer på nå jeg slipper bremsa når jeg starter den opp.nytter ikke og trå 1 gang til på bremsa når bilen er i gang.lampen lyser hele tiden.kun ved oppstart er den slukket når jeg har inne forbremsen under startingen.evt kordan for man løs givere vet de sitter 1 umbrako på giver,med den sitter noe hel jævlig.skruen for jeg ut men ikke givern evt noe som vet som selger abs giver til omega nye til en gunstig pris`? ny oppdatering:puttet opel teck 2 i kontakten i dag.fikk følgene feilmelding:found store errorcodes -37;exists passenger pretensioner circuit-resistance too higt over til norske ord:exit passajer el.oppleg,ledningsnett,omkrets strømkrets motstand altfor(også) hight noen som har vært borti de samme,er de en giver til abs på skiven fremme eller.noe som har peiling?????????:bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg