Gå til innhold

Fant denne i skogen

Ranger emnet


caferacer

Anbefalte innlegg

der har vi go biln ja!!*savner min gammle*

Vet du hvem sin den er?

 

Gladeli bytta bort min i den der ja,hvis den ikke er helt kjeks da.

 

Det var en del overflaterust ja.Men den har bare gått 200,mekanisk innsprut,automatkasse,skinnintr.Jeg tok hyttenr.ved der den stod gikk opp på teknisk etat og fikk navnet på mannen som eier den.Det er en mann på nesten 80 år fra Trondheim som eier den.Så jeg spurte om jeg kunne få kjøpe den.Å det skulle jeg da få,bare han kommer seg opp på hytta si nå så!!!

Han hadde satt den på Røros pga.den tørre lufta så den ikke skulle ruste opp,men det ser ut til at trondheimslufta har fått gjort en god del utvendig.

 

Spørs hva fruen sier når jeg kommer med volvo nr 4 inn på gårdsplassen.

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du denne for en billig penge så er du heldig!

si ifra hvis du skal selge da:P

 

Jeg har en rustfri 245 79mod med 5trinns,servo og b21a som jeg skal selge etterhvert.Siste med de lange baklysene.Volvos gullfarge kjempetøff bil synest jeg.

Hvis du er intressert i stasjonsvogn?

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en rustfri 245 79mod med 5trinns,servo og b21a som jeg skal selge etterhvert.Siste med de lange baklysene.Volvos gullfarge kjempetøff bil synest jeg.

Hvis du er intressert i stasjonsvogn?

 

Min 80 modell har også lange baklys, så hvordan kan din 79 være den siste? alacocaina

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 80 modell har også lange baklys, så hvordan kan din 79 være den siste? alacocaina

 

Bøyer meg i støvet!

Hørte at 79 var siste.Men er 80 siste da?Har du De smale firkantede frontlyktene?

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet!

Hørte at 79 var siste.Men er 80 siste da?Har du De smale firkantede frontlyktene?

 

Ja originalt hadde min de små firkanta lyktene, men når jeg kjøpte den hadde den denne fronten:

IM000039.jpg

 

Nå har jeg byttet til GTX front:

DSCN0012.jpg

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår