Gå til innhold

Johs Bjerke i Oslo..

Ranger emnet


WEST

Anbefalte innlegg

Dekk og felgforretningen Johs Bjerke i østensjøveien i Oslo ga meg elendig service her i uka som gikk.

 

Ringte samme dag som jeg skulle dit og fikk beskjed om at de hadde dekkene jeg skulle ha, med riktig dimensjon og dekkmerke. Dama sa hun skulle holde dekkene av til meg da jeg måtte kjøre ca 1time før jeg var der.

 

Da jeg kommer dit blir jeg først stående å vente en god stund , uten at de bak disken tilsynelatende gjør noen ting, men det er greit. Den andre tingen er at jeg må trå over to stk hunder som ligger foran disken som da er hundene til de som jobber der. Men igjen, jeg er bare ute etter nye dekk til bilen og har stresset meg fra jobb og kjørt i kø for å rekke dette, så det går greit det også.

 

Da dama bak disken så forklarer meg at hun ikke har flere dekk igjen i den dimensjone hun for ca 1time siden hadde lagt av til meg, begynner jeg å bli litt frustrert.. Ingen beklagelse får jeg, men får beskjed om at hun ikke kan trylle frem dekka...., og får da et tilbud om samme type dekk men en dimensjon bredere (235 kontra 225). Dette er ingen problem sier hun, og spør meg om jeg ikke tror at de vet hva de holder på med da jeg tviler litt. Joda dere vet nok sikkert det sier jeg.. så jeg godtar dette.

 

Kjører opp til monteringsgarasjen og må der vente en god stund på utsiden mens gutta får rulla ut sine private biler samt rydda veien slik at det går ann å komme inn. En av dem sier han må gå og henta de dekka jeg viser fram at jeg har betalt for. Denne karen er så borte i nesten 40minutter, og kommer tilbake med beskjeden at han ikke kan finne dekka, og at de nok er fri i den dimensjonen også!!!

 

Det kommer da en ny kar inn og tilbyr meg en annen type dekk, en modell som er flere år gammel, men til samme pris som jeg allerede har betalt.. Jeg sier at dette er jeg ikke interessert i, men han begynner da å diskutere og gestikulere og han kan overhodet ikke skjønne at jeg ikke vil ha disse dekkene og det hele blir helt patetisk!

 

Jeg ruller da ned igjen, trør over disse bikkjene igjen og får tilslutt etter enda flere minutter med venting tilbake mine 7000kr. Han sier ingen ting men jeg spør da om hvorfor de ikke hadde den nye modellen av de dekkene jeg ble tilbudt (blizzak nordic), da jeg får til svar at dissse dekkene ikke er produsert enda i nevnte dimensjon. Jeg skjønner jo da at dette Johs Bjerke bare er stakkarslig dumt, i og med at disse dekkene i nevnte dimensjon har vært solgt i Sverige siden i høst!......

 

Dette firmaet kan hvertfall jeg etter min opplevelse/erfaring sterkt fraråde for de som skal ha nye dekk!

 

Patetisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår