Gå til innhold

Min volvo 850 T5 280 hk.

Ranger emnet


volvo850_BSR

Anbefalte innlegg

må æ få komme med ett tips, har tenkt på de lyktene bak også , men tenkte å lakkere listen kåll svart så det skulle liksom være i stiL !

 

Ok:-) Hvem list? på siden av lyktene? Må uansett ha nye lykter bak for de som sitter der nå er ganske matte og er ikke noe fine i det hele tatt!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte på listen rundt bilen !... de gråe , vist du har rails på taket må jo de også lakkeres ;)

da passer det meget bra med de svarte bakløkten ! :D

 

Å, ja! Ja det har jeg faktisk tenkt til å gjøre! tror det blir mye finere!

 

Hadde også tenkt til å hellakkere bilen i samme farge, og da lakkere de grå listene amme farge som bilen! Er litt steinsprut på panseret så hadde vært greit å rett og slett lakkert hele bilen!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var meeeget fin :)

 

skulle ønske jeg hadde masse penger jeg :op:

 

 

Takk, takk!

 

man behøver ikke å ha masse penger for å ha fin bil! hvis man jobber og sparer så går det som regel i boks, hvis man selv vil, da!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken og ren bil...litt lakkerte detaljer i motorrom hadde gjort seg:thumb

 

Takk for det!

 

Lakkere noen deler i motoren hadde nok gjort seg, ja! hmm kanskje jeg sjkal gjøre det! Takk for tipset!!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulene passer akkurat på håret! Bilen er senket ca 40mm med justerbare konii dempere..så blir det noen problemer at de subber, så må jeg heve den litt!

 

Jeg prøvde først 225/40-18 på 850', min og det subbet når jeg senket den 40mm, byttet dekk til 215/40-18 og nå subber det ikke om det er 5 i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde først 225/40-18 på 850', min og det subbet når jeg senket den 40mm, byttet dekk til 215/40-18 og nå subber det ikke om det er 5 i bilen.

 

Takk for tipset! Er ikke sikker på om bilen er senket 40mm men tror det...er ikke jeg som har senket den...så mulig den er noe høyere..får se om det går til sommern..hvis det subber, så prøver jeg 215.

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår