Gå til innhold

smallboy/lindapus- S13 silvia prosjekt

Ranger emnet


smallboy

Anbefalte innlegg

Bilen er importert av oss, Bilprodukter AS, fra Japan gjennom Bonsaicars i England. Det er som Linda sier, de ligger på 70+ med de modifikasjoner og den stand som den de har kjøpt er i. Vi kan skaffe det meste av biler fra Japan hvis ønskelig. Bare å sende meg en pm eller mail på morten@bilprodukter.no.

 

Og jeg må bare føye meg til det bror sier, endelig har du skjønt det Stian :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SVAR til Nismo-s13:

 

Heyyy jeg skal ikke selge fronten min syns den fronten liksom gjør bilen fin!!!!!:knock: s15 er ikke like fin. Vil ha en som ikke alle andre har!!!!

 

 

SVAR til Subwoofah og *TKV*:

Jeg vil heller ikke fjerne vingen syns den er kul sånn... Og angående felger er jeg nok litt sær for jeg vil ha unike felger som ingen andre har helst!!!! hehehe men kant blir det nok!!:driving kjekt med samboer som selger dekk og felg. Da kan jeg ha stooore krav.

 

SVAR til Turbo_works:

JEPP gleder meg som en liten grisunge babyhmm? Men mye kan jo skje må lære meg litt først, også skal jeg rocke banen:fire:

2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian/ linda.....

grattis med ny bil.... blir kuolt det det er ikke så lenge til du får bilen nå? blå syns jeg dere skal ha den i.:D

 

thanx... noope sitter og hopper mere og mere nå. Jes blå kommer det til og bli tror noe av interiøret er blått. også er det jo så fint:thumb

2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår