GTRacing Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Er det noen som har video av en burgunder s14 som burna på streetmeet på motorfestivalen på hellerudsletta? Det var den kvelden som gutta fra WCC kom og underholdt litt. Tror det var disse gutta som hadde med seg han kar'n som gikk rundt og filma med et stort kamera. har sent mail til wcc 2 ganger, uten svar. dårlig greier ass... noen som har en mail adresse til de som arrangerte motorfestivalen? all info/bilder og film motas med stor takk send PM for mail adresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 var detta når du herpa motoren din? ifjord eller no? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 ja stemmer det! hvem er du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hehe ingen du kjenner ;) men jeg jobber der krister jobba... hadde bilen din der engang.. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hvem krister da? på honda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 stemmer.. jan krister. Odin heter jeg ;) du vet nok ikke hvem jeg er.. jeg er fast utplassert på hyundai Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 sitter og drikker noen pils med han nå faktisk...hehe blir veldig of toipic dette, men hyggelig!! Noen med video?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hils han ifra smukken da :P men nok off topic ja Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg