KimOlav Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Var ute å kjørte i dag, da varselslampen for motoren begynte å lyse. Den lyste i 3-4 sekunder, så slokket den igjen. Dette har skjedd i hele dag. Den går av og på med forskjellige varigheter. Syns motoren virker tregere, og kjenner ikke mye effekt fra turboen. Hva kan dette bety? Har en 98 omega 2.0DTI hvis det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xburk Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Sjekk vacumslanger til turbo og egr ventil. Hvis du får lest av feilkode som heter kristisk systemfeil, så er det vacumfeil som oftest. Sjekk også at eber starter og går da den vil legge feilkode hvis den ikke klarer å starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 De siste to dagene har jeg ikke sett noe av lampen. Har kjørt en del, uten at lampa har lyst noe. Bør jeg få det sjekket, eller skal jeg ikke bry meg om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Da er det ikke noe og tenke på lengre tipper jeg, men det kan være lurt og ta en test på opel med tech2 så ikke noe ryker. kan fort bli dyrt. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimOlav Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Skal sjekke for sikkerhets skyld. Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caliber Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Har vært borti dette på Vectra diesel. Best å få det undersøkt om du ikke er veldig kyndig på turbo diesel og den slags ting Siter Opel Omega 2.0i Diamant CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg