bmw325ix Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 må man gjøre noe spesielt for å sette inn en turbomaskin på en a4 1.8? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Søk så finner du et par tråder om det :op: Er en del som må byttes. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kan si det slik -at det nøyer seg å selge bilen, og kjøpe en 1.8t. Der har du fremgangsmåten. Derimot å bytte om til turbo er dyrt, og mye må skiftes, MYE. Kjøper du heller en brukt 1.8t motor isåfall. Sparer en del på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 tenkte på å få tak i en komplett motor med ledningsnett osv.. Grunnen til jeg gjør det.. prøvde og selge bilen for en stund siden.. men gidder ikke og gi an vekk heller.. da kan jeg heller ha den.. blitt gla i bilen vett du.. Har forresten funnet svar på det jeg trenger:) søkte litt mere her inne... Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg