Gå til innhold

Politiet er treige, eller?

Ranger emnet


Banan

Anbefalte innlegg

Syns likevel han fortjener å høre at det er idiotisk å fyllekjøre, selv om han sier det er unødvendig. Man trenger ikke lære av en slik feil for å forstå at det er tåpelig og tragisk å fyllekjøre! ;)

 

Du trenger jo ikke slette tråden da, du kan jo skrive hvordan det går her, så kan vi nysgjerrige sjeler få høre om det. :)

 

Ja jeg skal oppdatere tråden når jeg har vært på avhør på mandag visst noen er interrisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det. Men er ikke akkurat alt for farlig å fyllekjøre med moped da... hvem kan han drepe da liksom?

 

 

seg selv, fotgjengere, katter, reinsdyr, skape farlige situasjoner ved å komme over i feil felt som får andre bilister til å kjøre av osv..

 

drbass er skarp i dag ja. hehe

:fatality:

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det like farlig å sykle når man er full også da? Eller skate? Ikke det at jeg mener det er idiotisk og slikt, men at det det skal straffes like hardt som bilkjøring er jeg ikke enig i og ser vi hvor trådstarter kommer ifra, en dal kallt surnadal ser jeg for meg at den farligste situsjonen kan være påkjørsel av et dyr, og hvor mange dyr blir ikke hver dag påkjørt av edru bilister? Og om man dreper seg selv er jo ett fett, hvis man skal unngå alt som dreper en, burde man holde seg hjemme, eller vent det er ikke trygt det heller :P

 

Merk, ikke ta meg alt for seriøst,men legg merke til at jeg har et syltynt poeng her

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår