Dammed Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 ok, jeg har ideene klare, men det jeg sliter med er mangel på verktøy og sted for å lage det. Så hvis jeg ikke finner et sted hvor jeg kan lage dette, så tenker jeg å få det laget. Gidder noen å sende meg en PM hvor de lister opp noen firmaer som jobber med å lage lyd anlegg i bil? Tusen takk til den/dem som gidder å gjøre det! :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Der så man ikke stort du... Får nå fram bilde jeg, er ikke min bil men samme bil. bilde viser bare at det er veldig åpent fra bagasjen å frammover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Får nå fram bilde jeg, er ikke min bil men samme bil. bilde viser bare at det er veldig åpent fra bagasjen å frammover! Dette er ikke en side man må være logget inn på for å se noe da? får fremdeles bare frem en logo som viser hvem bildet ligger hos... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Dette er ikke en side man må være logget inn på for å se noe da? får fremdeles bare frem en logo som viser hvem bildet ligger hos... Når jeg trykket på linken fikk jeg også opp det, men når jeg kopierte adressen inn i adressefeltet så kom bildet :) Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Gidder noen å sende meg en PM hvor de lister opp noen firmaer som jobber med å lage lyd anlegg i bil? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg