itwt- Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Flotters. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det er nok ikke ferdig trekt opp, om bilen ikke kom orginalt med turteller. JO, det er det. Mener det ligger en guide på D.I.Y tråden på å få frem digital turteller der km telleren er i dag. faktisk litt stilig, men litt tungvindt å måtte gjøre det hvr gang. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 JO, det er det. Mener det ligger en guide på D.I.Y tråden på å få frem digital turteller der km telleren er i dag. faktisk litt stilig, men litt tungvindt å måtte gjøre det hvr gang. Japp, har prøvd dette, men det er litt ork å gjøre hver gang. :) så jeg tror jeg går for et instrumentpanel fra en GTD på hoggern eller om jeg kommer over noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bare for å få alt oppklart, noen som -VET- om et instrumentpanel MED turteller ville fungert på en '92 1.9 TD som har KLOKKE nå? Fant et panel med turteller fra en TDI, men må reise et stykke for å få prøvd den, derfor er det greit å få det avklart først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Tar dette opp igjen jeg! Hvordan gikk egentlig dette tilslutt? Fikk du byttet, mye arbeid, resultat osv? ------------------------------------------------------------------- Så over til min sak, jeg har jo en G3 -94 1.4 CL, og da med den enorme analoge klokken i speedoen.. Etter snart ett år med bilen begynner jeg mildt sagt å bli lei ol' skool stilen til den forbanna klokka:) Er det virkelig bare å fjerne gamle speedoen, og sette inn et nytt bare med turteller? Skal selvfølgelig bruke ett fra en bensin (7000/min).. Ikke no mer hokus pokus??? :) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 plug and play! tok ut det gamle, satte i det nye... ferdig:) fant mitt på skroten å er ikke sikker på hvilken modell det var, men det var ivertfall en pre 95 me tanke på at skjermblinka var firkanta og listene ikke lakka... 1.8 tror jeg... uansett... plug an play:sombrero: Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Glimrende! Takk for raskt svar!:) Edit: Btw, noen som kan gi meg en god pekepinn på hva jeg må ut med for et slikt instrumentpanel hos huggern (bensin 7000/min)??? Orker ikke betale overpris:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Ser de ligger på rundt 800-1200, men alt kan jo prutes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 fikk min for 400,- men det var rett fra en bil og ikke fra lager, dvs jeg gjorde alt arbeid selv:deng Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg