Gading Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hei ! Eksos potta mi er gåen og kommer ikke gjennom eu kontrollen ! Noen her som har noen gode tips til hvilken jeg bør kjøpe? Kravet er at den må kunne eu godkjennes og gjerne litt trøkk i den.. Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 teip igjen den gamle og få godkjent det først... så kan du sette på torshov rør til en billig penge :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 kan kjøpe eit simons anlegg er grei lyd ikkje så gale dyre heller. sjå på http://www.xtremecar.no Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gading Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Får ikke gjort noe med potta.. All innmaten er løs.. Så må ha nytt nå ! Har sett på Simmons allerede, så leter etter alternativer.. Infested: Du snakker om torshov rør.. Har du en nettside evt. info om dette? Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeekrem Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hei ! Eksos potta mi er gåen og kommer ikke gjennom eu kontrollen ! Noen her som har noen gode tips til hvilken jeg bør kjøpe? Kravet er at den må kunne eu godkjennes og gjerne litt trøkk i den.. Kjøp remus effekt annlegg!!! litt dyrare type men, brommer godt;) du får ikke simons til 16 ventilerte... http://www.remus.at/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gading Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Okei.. Har hørt gode ting om Remus, så det er svært aktuelt ! Hvilke forhandlere fører dette merket? Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeekrem Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 jeg bestilte på rønneberg i Ålesund da.. er vell bare å høre med et bil verksted om de kan bestille.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gading Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Greit :) Får kikke litt rundt ! Forresten, overgangen fra org. eksos, til uorginal bakpotte.. Hvilken str. er det? Noen som har svaret, så slipper jeg ut i regnet å måle..? :p Siter 95 Vectra 2.0 16V CDX 90 Calibra 16V - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg