Norbjørn Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 okei da!:P såg den bar ikke. men syns den? er ikke så spesielt fint med den der men vett ikke helt om jeg skal kle over med noe plater eller noe lignende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 okei da!:P såg den bar ikke. men syns den? er ikke så spesielt fint med den der men vett ikke helt om jeg skal kle over med noe plater eller noe lignende... Skjønner, lite med bilder av den siden og, ja den vises, malet røret i samme farve som bilen jeg, så det ikke skiller seg ut så mye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 da e volvon på lakering igjen, framskjerman,kanalan,R-sport leppa å bakennen, så ska den understels behandles,ohh, hæli:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esptjes Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Sinnsykt bra! Hva er størrelsen på de felgene dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Sinnsykt bra! Hva er størrelsen på de felgene dine? Takk for det:) dæm e 16" , syns dæm passe bra t biln å fargen,me alt chrommen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esptjes Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Liker veldig godt r-sportleppa! Hvordag festet du den? Og hvor mye skal du ha for og sende en til Sandnes?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 festa den med popnagla på sian i skjærman å me skruva fram på den.hmm 1500 kan æ vel få t d fer ja, bli nå som mangle vess dutj har den suns æ:p Liker veldig godt r-sportleppa! Hvordag festet du den? Og hvor mye skal du ha for og sende en til Sandnes?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi145 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Røverkjøp:D:D Siter Volvo 145 69. http://www.bilforumet.no/140/204400-volvo-145-1969-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katrine Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 JEG VIL HA! <3 :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martunfisk Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Tror du at du kan si hvor du får tak i Mim-felgene som du har på bilen ? kledde bilen veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Tror du at du kan si hvor du får tak i Mim-felgene som du har på bilen ? kledde bilen veldig. Jeg kjøpte bilen med felgene, vet ikke om de er i produksjon lengre desverre:s ja de gjør seg bra på bilen:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Har ikke hvært påloggent på en stund nå, har vært travelt med oppussing av hus og diversje, men jeg har gjort litt med bilen også, fått satt i en B20 som er borret til 2.2, S-Kam,planet og portet topp med doble ventilfjærer og 2 doble webrer 45:) bilder kommer senere men lurer på om man bør ha elektronisk tenning for og få det optimale,eller om man får bilen greit justert med den orginale fordeleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 144 DeLuxe Skrevet September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 blir 2" eksos anlegg for lite, bør man ha 2.5" eksos anlegg forhold til motoren tror dere? bilen er jo veldig lav, så jeg er usikker på om 2.5" går under, isåfall er det veldig lite klaring til bakken:S :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 2" holder uten problemer;) anbefaler deg å bruke det! flott vogn! nydelig høyde og felger Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Står sikkert lengre frem, men hvilken størrelse og innpress er det på felgene dine? :) 8x16 eller? Har pådratt meg en 142 av senere modell, med liggende baklys... ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg