titus41 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Cd spiller med skjerm hva er det billigste alternativet ? finnes jo de pioneer spillerne som koster nesten 12.000 kr men det blir mektig mye for min del.. finnes det noe som er i litt mer billigere ? finner egentlig bare alt over 8.000 kroner UTEN navigasjon :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Cd spiller med skjerm hva er det billigste alternativet ? finnes jo de pioneer spillerne som koster nesten 12.000 kr men det blir mektig mye for min del.. finnes det noe som er i litt mer billigere ? finner egentlig bare alt over 8.000 kroner UTEN navigasjon :) De aller fleste spillere av den typen er DVD spillere med skjerm. Stikk en tur nedom butikken, (haslevangen 47, Økern) så skal du få et knakende godt tilbud på en slik en. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 finnes mye dvd spillere med skjerm på qxl for rundt 3000 +/-...men kvaliteten er vel deretter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 De aller fleste spillere av den typen er DVD spillere med skjerm. Stikk en tur nedom butikken, (haslevangen 47, Økern) så skal du få et knakende godt tilbud på en slik en. Har du et knakende godt tilbud til meg på kabler å eller ? :) Har en kenwood dvdspiller med unit ved siden av jeg mangler kabler til! Tror du har spilleren på hjemmesiden din. Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har du et knakende godt tilbud til meg på kabler å eller ? :) Har en kenwood dvdspiller med unit ved siden av jeg mangler kabler til! Tror du har spilleren på hjemmesiden din. Ta deg en tur nedom, så får jeg sett på det. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-istenZZ Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ill do ;) Takk for hjelpen Siter 2004 - Chevrolet Tahoe 1992 - BMW E36 Turbo Drifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg