Gå til innhold

Montering og lakkering av bodykit i Bodø

Ranger emnet


celispeed

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet om noen som er god på montering og lakkering av styling i Bodø.

Må ha hjelp ganske så raskt siden jeg har klart å ødlegge fronten på celicaen min.

 

her er mer info/standard mail som jeg har sendt rundt:

 

Jeg har vudert lenge å skaffe meg et Kaminari bodykit til min Toyota Celica 2003mod.

Har ikke tatt meg råd til det før, men nå har jeg ikke noe valg.

Har klart å ødelegge fronten her om dagen så den MÅ skiftes.

Lurer derfor på om dere har mulighet til å montere å lakkere et bodykit snart.

Ser for meg at det vil ta en uke å bestille å få bodykit'et.

Så om en og halv uke eller to ukers tid så kan det være aktuelt å starte påbygging fra min side.

 

- Fargen på bilen er svart.

- Kaminari er godt kjent for meget god passform. Her er det noen som har montert det. (http://www.blue-lightning.nl/fotoboek%20e.htm)

Skal nesten ha det samme. Bare at jeg skal ikke ha to eksospotter og at bodykitet er laget i Urethan, ikke klassfiber.

 

 

Så hadde satt pris om om dere gav meg et tilbud på hva dere skal ha for dette.

 

Mvh Andreas

mob 92420109

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom heller til Tromsø, så ordner det seg nok ;)

 

Skal faktisk til Tromsø på mandag jeg ;)

Men det blir med fly gitt.... siden jeg ikke har mer en særlig lyst til å kjøre med den ødelagte fronten.

 

Hvem fikser slikt i Tromsø da?????

Litt langt å reise for å fikse bilen kanskje ;)

 

Må jo være noen som kan hjelpe meg her i Bodø?

 

HJELP!!! :D

 

Vi skal vist innom Emma's Drømmekjøkken også... har du vært der???

Jeg er sannelig glad for at jobben betaler... sett på prisene der... mhmmm

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være veldig bra mat der ja, tror du kan være glad at jobben betaler også ;)

 

I Tromsø er det ca en million hobbymekanikere som sikkert kan hjelpe til, garantert i Bodø også, det lureste er nok å møte opp på lodestripa og prate me en kis som ikke har original bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være veldig bra mat der ja, tror du kan være glad at jobben betaler også ;)

 

I Tromsø er det ca en million hobbymekanikere som sikkert kan hjelpe til, garantert i Bodø også, det lureste er nok å møte opp på lodestripa og prate me en kis som ikke har original bil :)

 

Hehe... tja... de ser ut som de holder seg for seg selv. Har logget på bodø gatebil.. så får se om jeg får noe hjelp der :D

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyd på hjul kan nok hjelpe deg med tilpassing og montering av bodykitet, og lakkering kan du få hos f,eks Karlsen Billakkering.

 

Hvis du er villig til å dra litt utenfor Bodø så kan du ringe Toften Bilservice på Fauske, eller Bilens karroseri på Rognan(tror jeg), begge disse driver med lakkering...

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår