Blix1 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvor finner dere slike ting? får ikke til dette brush greiene. så jeg får ikke laget mitt eget.:( Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Et utrolig bra nettsted er www.carandmodel.com Der finner du dritmange bilder fra show og treff. Men du må være medlem da, jeg synes det er verdt det. PS: Det er gratis men du får mail. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Sjekk resources på digimods.co.uk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ja det glemte jeg! Det er folk på digimods forumet som har lagt masse bilder fra C&M i zippet mappe ut på forumet. Sjekk der. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 skal sjekke det i morgen er på jobb nå. men om du kunne lagt ut en hurtig link hadde vært fint:) Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg