mistercartman Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Den feilfrie bilen min har fått en feil :( Bremsene bak er utslitt. Synes bremsekraften har blitt litt svakere, og det skraper litt bak når jeg bremser, så det må vel byttes "bremsesko" bak antar jeg. Noen som vet om dette er en vanskelig jobb? Alternativt noen i Oslo som kan gjøre dette for en fair pris? E-post oyvindhh@online.no Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 på 6N er det enkelt og greit og gjøre det.. har du bitte litt peil, så klarer du det selv.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vms Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det er kjempelett.. Når du kjøper komplett kit så sitter alle delene samlet og det krever ingenting å bytte de ut... Siter Fader Volvo, du som er hellig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ok. Fikk beskjed fra Snapdrive i dag om at siden det hadde begynt å skrape, så måtte jeg bytte trommelen også. Hele regningen ender på 3500,-. Bytter da bremsesko og tromler på begge sider bak. Såvidt jeg kan se ut fra prisene hos Mekonomen, så er ikke det så ille. Bare delene ligger vel der på ca 2500,-. VW skulle ha 5500,- for å bytte kun bremsesko... Får man kjøpt ferdig sammensatte tromler? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har ikke hørt om ferdig sammensatte tromler. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tror de selger det samme stedet som de har blinklysolje. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 er det der de selger blå og rød lanterne væske? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Lanterneveske? Driver du bare å finner på ting du eller? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 nei nei! det er helt sant! ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_BG1 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hehe. Lurte lillebroren til en kamerat med noe lignende. Han mente han kunne så mye om bil, så vi ba ham bytte blinklysvæsken. Holdt på i et par timer før han fant ut at det bare var tull.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvordan klarer man å holde på et par timer med noe sånt? Enden på visa ble anyways at Snapdrive byttet tromler, bremsesko og begge hjullagrene bak for 4000,-. Helt grei pris. Edit: Om jeg hadde kjøpt alle delene på Mekonomen ville det kostet med rett under 3000,- Synes det var verd å betale en 1000-lapp for å kunne levere bilen før jobb, og hente den etter jobb. (Etter dagjobben, på vei til kveldsjobben :) ) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg