Gå til innhold

Ole sin vr6;) etter oppussing;)

Ranger emnet


canberra

Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når jeg starter bilen når den er kald går den helt fint, når den har stått å gått bare på tomgang og blitt varm så begyner den å gå ujevt. opp og ned på turtall, nesten så den stopper..

1- Golf III 1,8L 8v (1995) (solgt)

2- Jetta II 1,6L 8v 2x w.gassere (1984) (solgt)

3- golf II 1.8L 8v turbo (G-60) (1985) (i garasjen;])

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at lambdaen din da er gåen..når motoren blir varm blir det ustabilt med at lambdaen ikke virker(blandingsforholdet) kjøp deg en billig lambda på biltema og prøv..funker da det, så kan du jo bestemme selv om du vill kjøpe en org god en. Men et spm : lugger den i 3-4 giret? når du slipper gassen etc.

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ,hadde samme problemet på min 90 mod passat. så jeg snakket med en kompis av meg som arbeider på verksted og han prøve kjørte bilen og fant ut at det var den lille tingen som sitter bak toppen, den forteller computeren hvor mye gass jeg gir elns. vi målte den og fant ut at det var det som var feil, men var bare en liten ukontakt innin der som bli fikset med litt "verktøy på boks" :thumb kan egentli ikke en dritt om bil selv, men håper noen skjønner hva jeg sier:afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ole :) Blir bra denne bilen ass..savner litt min også allerede :( ikke har forskjellig sotefilm på den, ha lys soting på alle rutene heller, mye penere med jevn soting rundt om..ser mye bedre ut spør du meg vertfall :) Må snart komme til stavanger å se på den der bilen din jeg :)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den lugger liksom uansett åssen gir jeg har i, vis jeg slipper gassen og gir på så kommer det ett kjemme rykk i bilen.. ( og da bare slipper jeg gassen å gir på igjen. )

 

kan nesten love deg det er den lambdaen din..prøv det du

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ole :) Blir bra denne bilen ass..savner litt min også allerede :( ikke har forskjellig sotefilm på den, ha lys soting på alle rutene heller, mye penere med jevn soting rundt om..ser mye bedre ut spør du meg vertfall :) Må snart komme til stavanger å se på den der bilen din jeg :)

 

hehe..eyyy din lille ****!!:P skjer? gidd selg den vr6en din, nå kan du angre ass:P men skal ha jevn sotefilm ja..blir bra i hope..og ja, svipp innom her:) hadde vært kos ass:D

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår