Precious Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Hei ! Laget tidligere en thread om at bilen min hadde innbrudd og anlegget blei borte. I dag kom anlegget tilbake til sin rette eier (nemmelig MEG :). De gjorde feilen å rane to biler til i samme boligfelt og dette endte med samarbeid og disse karene klarer nok ikke spikre paller i nærmeste framtid. Og jeg som har bestilt nye elementer allerede, detta kan faktisk bli veldig bra. God Natt og Sov Godt! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 grattis!!!!!!!!! Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Precious Hei ! Laget tidligere en thread om at bilen min hadde innbrudd og anlegget blei borte. I dag kom anlegget tilbake til sin rette eier (nemmelig MEG :). De gjorde feilen å rane to biler til i samme boligfelt og dette endte med samarbeid og disse karene klarer nok ikke spikre paller i nærmeste framtid. Og jeg som har bestilt nye elementer allerede, detta kan faktisk bli veldig bra. God Natt og Sov Godt! Nydelig. :) Skulle gjerne tatt de som var i bilen min også... Nobody fucks with another mans automobil :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Godt å høre! disse karene klarer nok ikke spikre paller i nærmeste framtid.[/b] fortell mer?? :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by zlinky Godt å høre! fortell mer?? :D Klart; vi trenger mer info her :P Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Fett! Blir glad når jeg hører slikt! :) Hva måtte til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Som vi regna med var det ikke en person, men vi er oxo flere. For å gjøre en lang historie kort, så er ikke Skien så veldig stor og det forundra meg ikke om det var et balltre inni bilde. Men en bekjent av person nr.2 som hadde innbrudd fikk tilbudet om å kjøpe et anlegg billig. Dette lukter muffens, så jeg fikk en tlf om dette buisiness møte. PANG! KRÆSJ! BING! BONG! BOM! Med beskjed etterpå at anlegget ditt er levert hjem til deg og de som gjorde det fikk som fortjent. Anlegget er i helt grei stand, utenom spillern som har fått seg en skjønnhetsbulk. Skal teste utstyret seinere. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 hehe, ringer deg hvis jeg finner ut hvem som herpa bilen min :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Fint at du du og det var gjenforent da, gratulerer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 bra du fikk det igjen.du er dessverre bare en av få.forbanna kjeltringer som ikke kan la annenmanns eie værra i fre..helvete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg