Celica rules! Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Når jeg får kjørt litt med golfen så stopper den og da må jeg ut å nappe av coil ledningen og sette den på jord også må jeg bevege på kontakten til tenningsmodulen til jeg får gnist igjen også starter den og da går den en stund til den stopper og da må jeg gjøre det samme igjen:S hva er feil da? må jeg bytte tenningsmodul?? Gjelder en 2'r golf 1.3l! Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ingen som har no peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tror du kan starte med å bytte tenningsmodulen ja:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hva vil det koste å bytte en tenningsmodul? Har så og si det samme probleme på min Golf, men har ikke tenkt på å bytte tenningsmodul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hva vil det koste å bytte en tenningsmodul? Har så og si det samme probleme på min Golf, men har ikke tenkt på å bytte tenningsmodul... Mellom 400 og 600 avhengig av rabatter og type modul, se her Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg