SNAP Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei har ein 02 mod golf med innebygd navigasjon og cd spillar,men probleme er att den cd spillaren tar ikkje brente cdar,begynne og bli lei av og høra på orginale cdar. Har snakka med golf verkstede her i odda og di fåreslo ein cd vekslar,men den kosta mellom 6-8 tusen kr. Vel mye synest eg. Noen forslag på ka eg kan gjøra for og få kjørt brente cdar?? Takk for alle svar Mvh Christer Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hei har ein 02 mod golf med innebygd navigasjon og cd spillar,men probleme er att den cd spillaren tar ikkje brente cdar,begynne og bli lei av og høra på orginale cdar.Har snakka med golf verkstede her i odda og di fåreslo ein cd vekslar,men den kosta mellom 6-8 tusen kr. Vel mye synest eg. Noen forslag på ka eg kan gjøra for og få kjørt brente cdar?? Takk for alle svar Mvh Christer Kjøp ipod og dension ice>link plus, da kan du glemme alt av cd'er i bilen. Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 må ikke kjøpe orginalt vet du:bok: http://www.bilradiospesialisten.no/prodliste.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Takk for svar Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hadde sånn navi på min golf oxo, du kan bare glemme å bruke brente cder.. Beste er å kjøpe en nyspiller ;););) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hmm, generelt problem det her? Noen som vet hvordan Pioneer AVIC (x1r/bt) spillerene fungerer med brente cder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 For å si det på en enkel måte, ALLE pioeneer spillerne er som laget for Brente cder , Funker bare heeeelt perfekt !!!!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hmm, generelt problem det her? Noen som vet hvordan Pioneer AVIC (x1r/bt) spillerene fungerer med brente cder? Pioneer har et eget ipod interface, skjønner ikke hvorfor folk heller har en haug med brente cd'er i bilen, når man helt enkelt kan koble 80gb (ipod) direkte på spilleren. Siter VW golf V 1.9TDi Sportline-05 x BMW 320d-01 x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.) x Nissan Primera "gt"-98 x Nissan Sunny 1.4lx-92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Fordi det ikke er alle som har ipod??!:P Jeg har hele hanskerommet fullt av cder, klarer meg heelt fint:P Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Fordi det ikke er alle som har ipod??!:P Jeg har hele hanskerommet fullt av cder, klarer meg heelt fint:P yeeess! helt enig altså.... har det samme "problemet" sjøl;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjøp en med MP3 spiller, da kan du iallefall dele cd antallet med 15 ;);) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg har orginal navigasjon (gamle typen uten farger). Brente cd`r fungerer som en drøm hos meg. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg