infested Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 trur ejg går for detta... mindre kokker mindre søl :P.. hehe... kun 2 subber men med større forsterkere enn planlagt.. BILDET FJERNET pga ny planer :P Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Slik hadde jeg subbene i bilen min. Det fungerte dårlig for meg. Ga helt feil romklang (resonans) i bagasjerommet og spelte derfor stygt. Angefaler at du bygger en prøvekasse som du plasserer forskjellige plasser i bagasjerommet i forskjellige retninger og hører etter når det blir bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytveit Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Hei har nettopp fått meg en Opel Vectra 2.0i 94 mod. Så lurte jeg på om du har skiftet høytalerne på sidedørene. For når jeg skulle det fikk jeg ikke ut vindussveiva. så lurte på om du hadde noen tips. Og hvor fikk du tak i spoilern??? Siter - Opel Vectra 2.0i 94mod 115hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 spoileren kjøpte jeg brukt... vindussveia sitter vell med en skrue i mitden på selve veivfeset trur jeg..... har ikke skiftet dem enda men skal støpe om hele døra jeg da :P.. var noen som hadde ett veldig fint bildet over alt du skal skru ut på tråden her... søk litt så finner du det :) motonic: den skjønte jeg ikke helt.... altså hvordan får du feil romklang hvis du bygger den etter riktig kassestørrelse og riktig rørlengder og bredder...? lyden kommer opp i bakruta som går videre forover... er vell ikke mulig å få feil romklang med en riktig bygget båndpasskasse :S EDIT: sorry.. så ikke att jeg ikke har lagt ut de nye bildene..... har nye planer nå.. skal legge inn bilder :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 i går dempet jeg alle dørene og monterte opp playstation :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 fin bil :) å for guds skyld, sei frå om du ska selge frontfangar/ tåkelys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 det skal jeg nok snart.. men tåkelysglassene er knust desverre... hvor mye vil du gi for den om den er strøken? (jeg skal gå over den en gang i nærmeste fremtid) takker :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 det skal jeg nok snart.. men tåkelysglassene er knust desverre... hvor mye vil du gi for den om den er strøken? (jeg skal gå over den en gang i nærmeste fremtid) takker :) neei, e glasa knuste :( skikkelig knust/ubrukelige? e faen smette meg nesten umulig å få tak i tåkelys til vectra 93-95 anger2 faenfaenfaen 500? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3k$ Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Kult prosjekt, men den grillen må du bytte. Når bygyner du å bygge de tingene du har på tegningene? Siter Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 driver på å bygger... 500kr er greit det :) grillen skal byttes ja :P.. har ikke grill der nå for jeg skal montere panserforlenger Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 driver på å bygger... 500kr er greit det :) grillen skal byttes ja :P.. har ikke grill der nå for jeg skal montere panserforlenger men vil du sei at tåkelysa er ubrukelige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 de funker jo.. men glassa er knust... glasset sitter sammen men er sprekker tvers over begge lyktene Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luster Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hei har nettopp fått meg en Opel Vectra 2.0i 94 mod. Så lurte jeg på om du har skiftet høytalerne på sidedørene. For når jeg skulle det fikk jeg ikke ut vindussveiva. så lurte på om du hadde noen tips. Og hvor fikk du tak i spoilern??? vindussveiva er festet med et klips, er berre å lage ein bøyg på en streng presse den ned mellom dørtrekket og sveiva på motsat side av sveive armen, er en hempe der. litt vanskeleg å forklare.. berre å prøve seg fram. Siter Subaru impreza wrx 02 (03 sti front) Subaru L-serie 84 Nissan Primera slx 94 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 93 (seld) Opel vectra 2.0i 8v 90 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Hei har nettopp fått meg en Opel Vectra 2.0i 94 mod. Så lurte jeg på om du har skiftet høytalerne på sidedørene. For når jeg skulle det fikk jeg ikke ut vindussveiva. så lurte på om du hadde noen tips. Og hvor fikk du tak i spoilern??? De vindusveiene sitter med en splint mellom selve sveia og dørtrekket, litt vanskelig å se de, men man trenger egentlig et spesielt verktøy for å få de av. Selv så brukte jeg et lite skrujern for å få det av, og det gikk greit, selv om det blir mye fjas for å få de av da:) Siter 91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort. 89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt. 96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt BMW Prosjekt attåt;) e30 320 92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg