Kebab gud Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da har endelig lexus lansert sin "M3" killer som den har blitt kalt siden 1999 (da de første ryktene begynte å gå) De har altså utstyrt den nye IS med en 5liter V8 som yter en ennå ukjnet antall hester (et sted over 400) men lang historie kort er det girkassa som er det store på denne bilen.. det sitter nemlig en 8trinns fast til den V8ern.. desverre er det automat, men det er av samme type som "dsg" http://www.leftlanenews.com/2007/01/08/2008-lexus-is-f/ (gadd ikke resize bildene) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Interiøret var krem. Eksteriøst var den litt bobb-bobb. Falt ikke heelt i smak, er glad i den gamle is'n jeg :) Men 8-gir ? Er det for å kunne si at de har gearkassa med flest gir, for pr's skyld, eller føler de faktisk at det kommer til sin nytte? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Bare det der ikke blir en "lexuspottetrend" så! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 vel da måtte det først ha vert et gjennomgående tema hos lexus .. men i LF-A som snart er produksjons klar er det 3 putter plasert i midten i en trekant .. (V10 med rødlinja på 9000rpm.. ohhhhhh) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 8-trinns girkasse er i mine øyne litt overkill. Holder med seks,mulig sju trinn som BMW M5/,M6 har. Bra de bruker et DSG-aktig system og ikke vanlig automat som bl.a MB gjør. Nye M3(kommer September 07, pressebiler tilgjengelig i Mai) kommer også til å få en DSG-aktig kasse (SMG er død) etterhvert. Personlig tror jeg ikke Lexusen rekker opp til Audi/BMW, men den ser litt annerledes ut da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Sikkert en fantastisk bil.. Skulle gjerne hatt den :).. Det som er så synd med M3/Lexus/MB etc etc, er at de er så SVINTUNGE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Bare det der ikke blir en "lexuspottetrend" så! Joa, Altezza/Lexus-lykter døde med Altezzaen. Nå er det Lexus-potter og Lexus-luftinntak som gjelder. Tror jeg skal få handla meg slike i plast på BilXtra om et års tid, samt noen Lexus-potter hos en stylingsjappe med random navn og tvilsom betalingsinformasjon. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 holy.....for en rumpe...... i like Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 deler av bilen var jo nydelig.. men ikke alt:P fronten lignet en del på focus rs.. sikkert litt pga fargen også da.. 8 trins girkasse ja:P jaja.. åssn vil dette systemet på girkassa funke da? el åssn funker det? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Drit fet eksos!! Fet nok den men ville heller hatt m3, bare fordi det er tyskerbil:D Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 8 trins girkasse ja:P jaja.. åssn vil dette systemet på girkassa funke da? el åssn funker det? Står at den får sånn Dsg type girkasse (sånne som sitter i div Vag produkter nå) avansert autmatgirkasse med f.eks to klutsher. Du merker nesten ikke at bilen skifter gir, superkjappe girskift Blir nesten som å kjøre scooterbabyhmm? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Blir nesten som å kjøre scooterbabyhmm? Blir vel nesten som en trinnløs kasse, gjør det ikke? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 For å være en ny bil syns jeg den var rå! Slick: Hvis du tenker på e46 M3, så er ikke den så tung da. Csl veier 1385kg. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 .....så da kommer vi til å se sånna exos-stusser på plastic-bilene fremover.... Ja, ja.... blir jo ikke første gang som lexus er først ute med duppeditter som etterlignes. For min del syntes jeg de var overkill. Ellers ser den grei, sporty og moderne ut. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 .....så da kommer vi til å se sånna exos-stusser på plastic-bilene fremover.... Det skal jaggu bli spennende å se, for min egen del tror jeg ikke det kommer til å skje, det er rett og slett for stygt. AutoBild siterer 425Hk og 475Nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg