raz Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 skal på Eu godkjenning på Torsdag, har momo ratt i Golfen min. Har dette noe og si? vill jeg få den godkjent? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvis du har papirer på at rattet er godkjent til DIN bil, så blir det nok godkjent.. Men kan også hende det bare flyr ubemerket gjennom... Spørs litt på om du har airbag etc og... Uansett, satser på at det går.. Er ikke like ille som kontroll hos BT så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ok.men har ikke noen pappirer. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Er vel bare en måte å finne det utav på :P Har du ikke et orginalratt du kan sette på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Har du tuv-papirer på at det er godkjent til din bil - greit. Kommer vel ann på om du hadde airbag før du bytta tell momo-rattet også. Også skar det væra noe med størrelsen på rattet, jeg vet mitt er forlite..så det er itte lovlig :P nesten som et PS2-ratt liksom Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg