Gå til innhold

mitt golf prosjekt xtreme makeover med masse bilder

Ranger emnet


bmw320i

Anbefalte innlegg

tenkte å lage en prosjektråd på bruksbilen min. en skikkelig stygg 4 dørs gullfarga forgasser rakett! dette blir et rullende prosjekt med oppdateringer jevnlig:thumb mange vil nok lure på hvorfor jeg gidder å starte med et slikt utgangspunkt. men her vil en jo se forbedringer fort. bilen er eid av en gammel gubbe og har kun gått 177000km. er kun litt lakkrust og den er i god teknisk stand. så jeg mener at der er et greit objekt. bilen skal helakkeres i svart. det trur jeg blir bra:wonder:

her kommer noen bilder av gliset. he he.

gull3.jpg

gull4.jpg

gull5.jpg

gullgolf1.jpg

og så et bilde av det stygge int. nytt er på vei.

gull2.jpg

 

hva tror dere? bilen skal senkes i morra så da kommer bilder av det. noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen. er det bare å skrike ut.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns interiøret var snadder jeg. Skulle hatt brune dørtrekk også. Egentlig et godt utgangspunkt for old school det der, og spesielt siden den har den fargen den har. Liten fanger foran, senk og felger så hadde du vært godt på vei.

 

Men gå for den stilen du vil. Bra blir det nok uansett:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

massern: interiøret blir nok bytta med gti. skal ha en clean look men trur det blir 90 fangere:)

 

i dag har jeg senket bilen:thumb med bilstein sprint dempere foran og bak og 60mm ap senkesett. bilen bilen blei skikkelig stiv! hopper og spretter bortover veien he he. skulle gjerne ha senket litt mer. men det for holde foreløpig. kommer bilder av bilen til helga med senk.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Brunt interiør var ikke særlig pent, men har sin sjarm hvis man kjører old-school! Du skal vel også ha like fangere foran og bak?

 

nei det brune er ikke pent. men har begynt å montere gti interiør nå:) har 90 fanger bak liggendes. må bare fjerne hengerfeste på bilen før jeg monterer den. har kun hatt bilen en ukes tid så har ikke fått gjort så mye enda. men det kommer til å skje mye med bilen fremover:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er en haug med deler til golfen på vei:thumb

- emblemfri grill

- grillist

- crystal clear baklys (tona)

- crystal clear blink til fanger

- hvite blink til skjerm

- crystal clear frontlykter (tona)

- bonarth panseråpnere

 

så da er det det bare og vente på deler. i mellomtia må jeg få tatt av hengerfeste så jeg får montert 90 fangeren bak også. ser litt dumt ut nå med 90 foran og gammel type bak. er det forresten noen som har 90 framdører til en 5 dørs golf?? må ha på det etterhvert:m'm:

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da slenger jeg ut et par bilder av golfen nå som jeg har fått senka den. blei ikke lavt nok. lurer på om det kan ha med at demperene er så stive?? men uansett det hjalp jo endel:m'm:

gullsenket.jpg

gullsenket2.jpg

 

må prøve å få tak i noen 80mm fjærer etterhvert eller et just senkesett.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har forslag til hva slags farge jeg skal hå på bilen? lurer litt på svart eller tornadorød. ikke helt sikker enda. har fått tak i dash som er bygd om for å få plass til dvd skjerm:thumb eneste negative er at det er av den gamle type hardplast så jeg lurer på å få trekt det om med noe slags skinn så det ser litt nyere ut. noen som kan dette eller vet om noen som kan gjøre dette til en grei pris?? slenger ut bilde av det når jeg har fått henta det.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den oransje fargen er rå den. men er nok stiv pris på den også. tornadorød er også meget pen farge på golf. har faktisk lyst på hvit også. syntes det er skikkelig cleant og fint. hmm er ikke lett å velge farge gitt. men den skal ikke lakkes før våren så har jo litt tid og fundere på:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for hvit med svarte lister og detaljer. Finere enn det får du det knapt. Enten så hvit som du får den eller hvit perlemor.

 

vurderer hvit sterkt nå ja. har hatt noen hvite golfer og syntes det er pent:) den blir kritt hvit. golf 2 er jo faktisk en bil som kler hvit farge.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår